Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه فجر سپاسی شیراز امروز شکایت خودش از سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

دلیل این شکایت، اظهارات حسینی پس از بازی دو تیم بود که اعلام کرد؛ مدیران باشگاه فجرسپاسی در پشت پرده بازی نکردن یزدانی و مرادمند نقش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر محزون معاون حقوقی باشگاه فجر شهید سپاسی، در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: سید حسین حسینی باید حرف‌هایش در میکسدزون ورزشگاه آزادی را ثابت کند. دو بازیکنی که بازی نکردند روز اول اسفند تاریخ اعزامشان بوده و همه ایران این مساله را از قبل می‌دانستند. این قانون است و مدیرعامل باشگاه ما چه نقشی در آن می‌تواند داشته باشد؟

وی افزود: حتی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه ناجا هم صراحتا اعلام کرد در این زمینه باید قانون اعمال شود. این صحبت‌های دروازه‌بان استقلال مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فجر شهید سپاسی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

به گزارش ایسنا، مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900065

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز