Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه با حضور در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) از نمایشگاه و فروشگاه محصولات شرکت‌های خلاق، خانه‌های خلاق و نوآوری وشرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل در حاشیه این بازدید گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در جهت حمایت از جوانان خلاق و مبتکر ایرانی آمادگی دارد تا گذرگاه‌های فرهنگی را جهت نمایش و عرضه این توانمندی‌ها در اختیار علاقه‌مندان به تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های خلاق قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه توانمندی‌های جوانان مبتکر و آخرین دستاورد‌های دانش‌بنیان معرفی و عرضه شد افزود: صنایع نرم و خلاق در جامعه ایران، ظرفیتی سرشار و شکوفاست و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های خلاق، خانه‌های خلاق و نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در ۴۴ غرفه دستاورد‌های جدید و خلاقانه خود را در زمینه نرم‌افزار و محصولات مرتبط با آن عرضه کرده اند.

گفتنی است، تمامی شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند تا ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۹ با حضور در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت، ولی عصر (عج) از دستاورد‌های ارائه شده در این نمایشگاه که با همکاری و مشارکت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برپا شده است دیدن کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت بهره برداری مترو محصولات دانش بنیان شرکت بهره برداری تهران و حومه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری