Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@16:05:39 GMT

ارزش سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۱۴۴

ارزش سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟

ارزش سهام عدالت نسبت به روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت.

خبرگزاری میزان _ اقتصاد آنلاین نوشت: در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۶۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۴۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۲هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۰هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: دارندگان سهام عدالت در هفته سوم اسفند منتظر دریافت سود باشند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سهام عدالت بازار سرمایه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهام عدالت بازار سرمایه سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۲۰ هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۹ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در سطح ۷۴۴ هزار و ۱۰۰ واحد رسید تا شاهد روندی منفی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز حجم معاملات ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۲ هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان ثبت شد سرانه خرید حقیقی‌ها ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۲۳ میلیون تومان رقم خورد و امروز ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

او گفت: امروز ۲۱ درصد بازار مثبت و ۶۱۵ نماد به عبارتی ۷۹ درصد بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز صنعت کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم به صنعت بانک‌ها اختصاص یافت.

سالگرد ریزش تاریخی شاخص کل بورس

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: از جمله عوامل اثر گذار بر روند بازار می‌تواند به موعد تاریخی اشاره کرد سابقه نشان داده هر ریزشی که در یک سال داشته باشیم سال بعد هم در آن روز هیجان را تجربه خواهیم کرد ۱۷ اردیبهشت سال گذشته شاهد یکی از ریزش‌های تاریخی شاخص بورس بودیم ریزشی که با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه شد، کاهش نرخ دلار و بحث مالیاتی هم از دیگر عوامل اثر گذار بر روند نزولی بازار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت