Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی، در هفتاد و سومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی در ستاد پلیس راهور با اشاره به شکل‌گیری سامانه سکوی مدیریت تبادل اطلاعات در حوزه مدیریت هوشمند بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: امروز اکثر دستگاه‌های خدمات‌دهنده یا خدمات‌گیرنده در این سامانه تبادل اطلاعات انجام می‌دهند و مبنای این تبادل اطلاعات نیز کد ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مستند به این کد ملی، بحث واکسیناسیون استعلام و از منظر آزمایشگاهی نیز وضعیت مثبت یا منفی بودن کووید افراد بررسی می‌شود، در نهایت افراد متناسب با انجام واکسیناسیون و عدم بیماری، خدمات دریافت می‌کنند.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا افزود: بر اساس طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، مصوب شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، در حوزه ترددها مانند گذشته دیگر بحث ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و سفید نداشته باشیم و ترددها به دو موضوع واکسیناسیون و عدم بیماری مشروط شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح بر مبنای دو دوز واکسن مصوب شده اما در جلسه دیروز ستاد ملی، الزام به سه دوز مصوب شد و ۲۰ روزی هم پیش‌بینی شده افرادی که سه ماه از دوز دوم آن‌ها گذشته، دوز سوم را تزریق و مستند به اطلاعات سامانه، خدمات را دریافت کنند.

قاسمی تصریح کرد: آنچه برای راهنمایی و رانندگی پیش‌بینی کردیم، قرار شد در فاز نخست بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط دوستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هزار و ۷۰۰ دوربین بین‌شهری و ۱۲۷ دوربین شهری، ملاک عمل قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار کنونی ۹۱ درصد جمعیت هدف ما دوز اول و بیش از ۸۵ درصد دوز دوم را تزریق کرده‌اند، ملاک ما نیز در مدیریت هوشمند، پلاک خودرو است و با سرنشینان خودرو کاری نداریم.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا تصریح کرد: در مدیریت هوشمند پلاک خودرویی که به کد ملی صاحب خودرو است، بررسی می‌شود، اگر دوربین‌ها احصاء کنند که آن پلاک واکسیناسیون انجام نداده، قرار است به ازای هر ۲۴ ساعت، یک میلیون تومان جریمه برای آن اعمال شود.

وی متذکر شد: حدود ۶ تا هشت میلیون نفر واکسینه نشده‌اند البته بخش عمده‌ای از آن‌ها شامل دانش‌آموزان می‌شوند و فکر می‌کنیم حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا دو میلیون پلاک خودرو (صاحب خودرو)، واکسینه نشده باشند و قرار است با تبادل اطلاعات در بستر سامانه، کنترل‌ها صورت گیرد، پلاک‌هایی که واکسیناسیون آن‌ها تأیید نشود یا انجام نشده باشد، جریمه شوند و مابقی مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

قاسمی یادآور شد: شرایط ما، شرایط کرونایی است اما به چند دلیل امکان ایجاد محدودیت مانند گذشته وجود ندارد، نخست اینکه تاب‌آوری در حدی نیست که بخواهیم محدودیتی را مانند سال ۹۹ یا ۹۸ اعمال کنیم، نکته مهم‌تری این است که ۸۵ درصد جمعیت ما واکسن زدند و انتظار دارند که بتوانند فعالیت داشته باشند.

کد خبر 5434902 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین قاسمی محدودیت های کرونایی سفرهای نوروزی شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران علیرضا زاکانی پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه علیرضا زاکانی شهردار تهران تهران میراث فرهنگی عزت الله ضرغامی کلاهبرداری اینترنتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبادل اطلاعات مدیریت هوشمند ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی