Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@04:56:24 GMT

مجوز ۸ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان ابطال شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۳۵۷

مجوز ۸ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان ابطال شد

مجوز فعالیت پنج شرکت و سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری خوزستان از سوی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان باطل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، پیمان نبهانی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: براساس رای نهایی صادره‌ کمیته فنی نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان، مجوز بند (ب) هشت شرکت و دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان‌های اهواز، امیدیه، شوش، ایذه، مسجدسلیمان و رامشیر باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، مجوز فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "جندی‌شاپور" و "کیانپارس" هر دو از اهواز همچنین "خاتون‌فلک" از رامشیر به دلیل عدم رفع نواقص و کاستی‌های اعلام‌شده در مدت‌زمان مقرر لغو شد.

سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل گفت: شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری " صبای شوش "، "ایذه‌آسمان"، "سعیدگشت پارسوماش" از مسجدسلیمان، "نوروزپرواز امیدیه" و "کارون‌گشت خوزستان" از اهواز هم به دلیل عدم رفع نواقص و کاستی‌های اعلام‌شده در مدت‌زمان مقرر، به استناد ماده ۱۳ آئین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور مجوز آنها باطل شد.

وی  با بیان این که رعایت نکردن مقررات و آئین‌نامه‌های قانونی موجب این ابطال‌ها شده است، ادامه داد: عمده‌ مواردی که موجب تعلیق مجوز بند (ب) این شرکت‌ها و دفاتر شده است، تعطیلی محل فعالیت دفتر به مدت طولانی بدون هماهنگی، تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری بند(ب)، ارائه ندادن گزارش عملکرد ماهانه فعالیت، ثبت نکردن اطلاعات دفتر یا شرکت در سامانه جامع دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری (سادرا) بوده است.

نبهانی یادآور شد: از این به بعد فعالیت این دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی در زمینه دریافت روادید، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود و این تاسیسات حق ایجاد تعهد در زمینه صدور ویزا و ارائه خدمات تورگردانی برای گشت های گروهی و انفرادی داخلی و خارجی را نخواهند داشت.

وی از افرادی که شکایت یا نارضایتی‌ای نسبت به دفاتر یا شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان دارند خواست تا آن را از طریق شماره تلفن ۳۵۵۳۰۳۸۷ و یا به صورت حضوری و مکتوب اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری دفاتر و شرکت های خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد

به گزارش جماران؛ دولت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با اکثریت آرا به بستن دفاتر شبکه الجزیره در اراضی اشغالی رای داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت او با اکثریت آرا تصمیم به تعطیلی شبکه الجزیره گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند علاوه بر تعطیلی دفاتر الجزیره در "اسرائیل"، این شبکه دیگر حق پخش در اراضی اشغالی به زبان‌های انگلیسی و عربی را هم ندارد و کارت خبرنگاران آن باطل شده و تجهیزات این شبکه نیز مصادره خواهد شد.

بر این اساس، سایت شبکه الجزیره نیز در اراضی اشغالی فیلتر خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است