Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه فرماندار شهرستان شمیرانات و بخشدار لواسانات با حضور استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شمیرانات ضمن تسلیت شهادت امام موسی الکاظم(ع) و عرض ارادت به ساحت شهیدان به ویژه شهدای هسته ای و شهید فخری زاده به عنوان نماد جهاد علمی اظهار داشت: برگزاری آیین های معارفه فرمانداران در محل نمازهای جمعه و سایر اماکن عمومی برگرفته از مشئ دولت سیزدهم که لقب مردمی بودن را یدک می کشد، می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبنای ما برای برگزاری آیین معارفه فرمانداران در استان تهران در اماکن مقدس برگرفته از اصول حکمرانی اسلامی است و بر این اساس علاوه بر عرض ارادت به امامزادگان واجب التعظیم، فرماندار را در جمع مردم معرفی می کنیم و باید یادمان باشد که محل معارفه ما مسئولین در بین مردم و محل خدمت ما هم باید بین مردم باشد.

استاندار تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: این بیانیه نصب العین مسئولین استانداری در انتخاب فرمانداران و مدیران است، به علاوه فرماندار جدید شمیرانات دارای رشادت مدیریتی و به معنای واقعی کلمه یک جوان گام دومی انقلاب است و با توجه به اهمیت شمیرانات تصمیم بر این شد که از ایشان در این منصب استفاده کنیم.

منصوری تاکید کرد: عمل مخلصانه و خدمت صادقانه در کنار داشتن تفکر مومنانه فرمانداران برای ما مهم است، فرماندار در درجه اول مکلف به نوکری و دوم ملزم به کار جهادی و شبانه روزی برای مردم است و باید با تعامل با ارکان اجرایی شهرستان مشکلات مردم را حل و فصل کند.

وی سپس گفت: شمیرانات شهرستانی کاملا خاص، حساس و پرظرفیت است و فرماندار جدید این شهرستان با سوابق درخشان در حوزه های اجتماعی و وزارت کشور به فضل خدا در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی این شهرستان حرکت می کند.

استاندار تهران تصریح کرد: شاید شهرستان شمیرانات در حوزه های اقتصادی و سیاسی مشکلاتی داشته باشد، اما این مشکلات اگرچه که مهم هستند ولی اولویت ما در این شهرستان نیست بلکه اولویت اصلی ما در شمیرانات مسائل فرهنگی و اجتماعی است که رفع این مشکلات در درازمدت باعث افزایش سرمایه اجتماعی و به تبع آن افزایش مشارکت سیاسی در این شهرستان خواهد شد.

منصوری همچنین افزود: باید با کار شبانه روزی در شهرستان شمیرانات که شهرستانی اصیل است رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.

استاندار تهران در ادامه از انتصاب سرپرست جدید بخشداری لواسانات خبر داد و گفت: امروز همزمان با معارفه فرماندار جدید شهرستان شمیرانات از همین تریبون بخشدار جدید لواسانات را نیز معارفه می کنم.

گفتنی است در پایان ایین مراسم احکام ذاکریان سرپرست فرمانداری شمیرانات و مبارکی سرپرست بخشداری لواسانات توسط پدر شهیدان احمدی،فرزانه و احمدی اعطا شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه شمیرانات هسته ای دولت استان تهران فرماندار انقلاب شبانه روزی مشکلات مردم وزارت کشور سرمایه اقتصادی و سیاسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی پدر استاندار تهران محسن منصوری معارفه فرماندار شهرستان شمیرانات شهرستان شمیرانات معارفه فرماندار استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد