Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@18:32:53 GMT

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از ۱۵ اسفند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۴۹۷

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران از ۱۵ اسفند

به گزارش جام جم آنلاین، عمار سعیدیان‌فر با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام از خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک سال 1401، گفت: از روز 15 اسفند ماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری سال 1401 خبرنگاران آغاز و تا 30 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مطابق هر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه «تهران من» نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند، گفت: خبرنگاران باید پس از ورود به سامانه تهران من و کلیک بر روی نام و نام خانوادگی خود وارد قسمت «خبرنگار هستم» شوند و پس از آن مدارک خود اعم از مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سعیدیان‌فر، به منظور تسریع تخصیص فرآیند کارت بلیت خبرنگاری، خبرنگاران فقط می‌توانند صرفاً در طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام می‌دهند، اما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از سوی رسانه مربوط به آنها تخصیص نیابد، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تخصیص خواهد یافت.

سرپرست معاونت بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی با تأکید بر اینکه عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال باید مدارک خود را مجدداً بارگذاری و بروزرسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه‌های طرح ترافیک خبرنگاری سال 1400 تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال 1401 اعتبار خواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگاران کارت بلیت خبرنگاری کارت بلیت خبرنگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • خبرنگاری که معلم شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال