Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:12:03 GMT

کشف بیش از ۴۹ کیلو حشیش در دنا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۵۶۸

کشف بیش از ۴۹ کیلو حشیش در دنا

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش از یک خودروی سواری برلیانس در محور "یاسوج- اصفهان" خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سردار"کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"دنا" ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور"یاسوج- اصفهان" شروع به بررسی خودرو های عبوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران حین بررسی این محور به یک خودروی برلیانس مشکوک شدند و آن را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار"مصطفایی" تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروی ۴۹ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی تحویل و خودرو آنها نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارش های خود را نسبت به فعالیت قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره گیری۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان