Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:45:30 GMT

آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۵۹۹

آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۱۴۰۱

به گزارش اقتصادآنلاین؛ عمار سعیدیان‌ فر با اعلام خبر آغاز ثبت نام از خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک سال ۱۴۰۱ گفت: از روز ۱۵ اسفند ماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۱ خبرنگاران آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مطابق هر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه «تهران من» نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند، گفت: خبرنگاران محترم می بایست پس از ورود به سامانه تهران من و کلیک روی نام و نام خانوادگی خود وارد قسمت «خبرنگار هستم» شوند و پس از آن مدارک خود اعم از مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سعیدیان‌فر، به منظور تسریع تخصیص فرآیند کارت بلیت خبرنگاری، خبرنگاران فقط می‌توانند صرفاً در طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام می‌دهند اما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از سوی رسانه مربوط به آنها تخصیص نیابد، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تخصیص خواهد یافت.

سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی با تاکید بر اینکه عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می‌بایست مدارک خود را مجدداً بارگذاری و بروزرسانی کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وی خاطر نشان کرد: سهمیه‌های طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۴۰۰ تا زمان پایان تخصیص سهمیه های سال ۱۴۰۱ اعتبار خواهد داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگاری کارت بلیت خبرنگاری طرح ترافیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • خبرنگاری که معلم شد
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال