Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:56:01 GMT

آتش تقی پور به «ما و شما» می آید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۰۶۵۱

آتش تقی پور به «ما و شما» می آید

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، امشب مهمان برنامه " ما و شما" در کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  آتش تقی پور، هنرمند قدیمی و پرطرفدار سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در برنامه امشب با مخاطبان کردزبان شبکه سحر گفت و گوی صمیمانه ای خواهد داشت.

گفتنی است سریال " روزی روزگاری" یکی از هنرنمایی های ارزشمند وی است که هم اکنون از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش تقی پور متولد 15 فروردین 1324 در خوی از 1346 فعالیت خود را آغاز کرده است.

صحنه‌زنی، خروج، دم‌سرخ‌ها، ترومای سرخ، زبان مادری، مهتاب روی سکو، عروسک ،چشمک، مسافران، عروس حلبچه، صنوبرهای سوزان، شاخه‌های بید، طلسم، حماسه دره شیلر، زیر باران، شب مکافات و ... از جمله فیلم های سینمایی است که وی در آن بازی کرده است.

معمای شاه، سربداران،   ستایش، جلال الدین، مسافر،شب دهم، تنهاترین سردار و ... نیز از جمله سریال هایی است که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی هنری کامل مهمان، پشت صحنه قسمت های قبل برنامه «ما و شما»، گزارشی از نظرسنجی ها از مخاطبان درباره کیفیت برنامه های پخش شده بصورت اسکایپ از بخش های برنامه امشب خواهد بود.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی هشتم اسفند ماه، ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر تئاتر تلویزیون فیلم های سینمایی بازی پشت صحنه بازی تئاتر تلویزیون فرهنگ و هنر مسافران آتش تقی پور شبکه سحر ما و شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • «هفت» نیامده رفت!