Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر یکشنبه استاندار البرز و خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور روز یکشنبه پس از بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج طی جلسه‌ای این روند را مورد بررسی و اتخاذ تدبیر برای تسریع در تکمیل قرار دادند.

عبداللهی در این راستا گفت: باید بتوانیم تکمیل این پروژه را با اتکا به درآمدزایی از پروژه دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور قطع به کمک‌های ملی نیز نیازمندیم ولی می‌توانیم از محل تهاتر اراضی شهرداری که برای این امر اختصاص دارد بخش بزرگی از مشکل معارضان را حل کنیم و باقی امر را نیز پیمانکار همراهی داشته باشد.

استاندار البرز گفت: پیمانکار می‌تواند با ایجاد اماکن تفریحی، بین راهی، تجاری و گردشگری در این مسیر به درآمد بسیار خوبی طی زمان معینی دست یابد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نیز با تاکید بر اینکه این پروژه برای البرز و بویژه کلان‌شهر کرج ضروری است، افزود: ادامه پروژه آزادراه همت در البرز با کمربند شمالی کرج تکمیل می‌شود و به معنای واقعی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

خادمی گفت: تکمیل پل‌های این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر را طی گزارشی برای تأمین اعتبار به وزیر محترم راه و شهرسازی اعلام خواهم کرد.

کد خبر 5434971

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها واکسن کرونا اردبیل ایلام گرگان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود

رضا ربانی در جلسه اطلاعات مکانی و پروژه ملی جی نف گفت: بر اساس این پروژه همه اماکن کشور دارای شناسنامه می‌شوند تا در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

او گفت : جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

رضا ربانی گفت: شاهد عقب ماندگی ۴ ساله در این پروژه هستیم که باید تا دو سال آینده جبران شود.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران گفت: تا کنون ۳۹ میلیون مکان در این اطلاعات ثبت شده است.

ربانی، مهم‌ترین شاخصه در این پروژه را کمک به شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کسب و کار عنوان کرد و گفت : این پروژه باعث ایجاد هویت مکانی در کشور می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی هم گفت: در سطح کشور کسب رتبه در شاخص‌ها بستگی به توانمندی‌های هر استان دارد لذا دستگاه‌های اجرایی با تشکیل جلسات چالش‌ها و موانع این پروژه را سریع‌تر حل کنند.

عبدالصمد صفر نژاد با عنوان اینکه در ۱۲ استان کشور در حوزه شهری این پروژه به شکل مطلوب اجرایی شده است، گفت: این قانون لازم الاجراست و همگی برای اجرای آن تسریع داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد