Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا پای پرواز به کاروان سپاهان ملحق شد

محرم نویدکیا دقایقی قبل به شاگردانش ملحق شد و همراه آنها به تبریز رفت.

به گزارش طرفداری، در حالی که پیش بینی می شد سپاهان این هفته بدون محرم نویدکیا به میدان برود و مسئولیت فنی تیم مقابل تراکتور با تکسیرا باشد، دقایقی قبل در حالی که بازیکنان سپاهان در فرودگاه آماده حرکت به سمت تبریز بودند، محرم نویدکیا به جمع شاگردانش بازگشت و همراه کاروان سپاهان راهی تبریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم نویدکیا بعد از توقف سپاهان مقابل ذوب آهن از هدایت این تیم استعفا کرد اما محمدرضا ساکت این استعفا را نپذیرفت. با این وجود نویدکیا بامداد شنبه با انتشار متنی تاکید کرد روی خداحافظی خود اصرار دارد تا این گونه به نظر برسد که سپاهان سراغ گزینه دیگری می رود اما شب گذشته محمدرضا ساکت تاکید کرد سپاهان منتظر بازگشت نویدکیا است و ابراز امیدواری کرد محرم بعد از کمی استراحت به تیم برگردد. گویا همین واکنش محمدرضا ساکت باعث شد نویدکیا در تصمیمی که گرفته بود تجدید نظر کند.

 

بیشتر بخوانید:

برای محرم نوید کیا و سپاهان | دست از پافشاری بردارید؛ آینده را خراب نکنید

اخبار داغ 

واکنش رضا درویش به حرکت عجیب مدیرعامل استقلال: این رفتارها برای یک فرد 15-16 ساله است که دنبال فالوور می‌ گردد / فوتبال برتر عذرخواهی مصطفی آجورلو از برخوردش با یک خبرنگار وویچک شزنی: حتی اگر لهستان 3-0 بازنده شود، خیال‌مان راحت است کار درست را کرده‌ایم گل دوم کیلیان ام باپه به سنت آتین روی حرکت زیبا و پاس مسی (پاری سن ژرمن 2-1 سنت آتین) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور