Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارائه سرویس به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با رشد ۲ برابری نسبت به سال گذشته از ۳۳۰ نهاد مالی گذشت.

 بیشترین تعداد ثبت نام در سامانه سجام از ابتدای فعالیت تا به امروز ۴۲۴ هزار و ۵۷۳ نفر و بیشترین تعداد احراز هویت در یک روز نیز ۳۶۰ هزار و ۳۹۰ نفر بوده است.

آمار ثبت نام کنندگان سجام در ۱۱ ماه ابتدایی ۱۴۰۰
آمار‌ها حاکی از آن است که در ۱۱ ماه ابتدایی امسال تعداد کل ثبت نام‌ها به یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۵۶ نفر و تعداد کل احراز هویت‌ها در سامانه سجام به یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۶۰ رسیده که بیشترین رکورد ثبت نام در سجام با ۳۱۹ هزار و ۴۹۲ نفر و بیشترین احراز هویت با ۳۵۳ هزار و ۳۳۸ نفر به فروردین امسال اختصاص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱۰ سهامدار بالای ۱۰۰ سال
بر اساس اطلاعات موجود ۱۰ سهامدار بالای ۱۰۰ سال در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند و احراز هویت شده‌اند.

در این فهرست، نام ۸ خانم از استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان، لرستان، آذربایجان غربی، زنجان و ایلام و دو مرد از استان‌های آذربایجان شرقی و فارس دیده می‌شود.

/yjc

برچسب ها: سجام ، سهامداران ، بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QpZ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سجام سهامداران بورس سامانه سجام احراز هویت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر