Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمدولی گفت: قیمت‌ها در بازار نسبت به هفته گذشته با کاهش رو به رو بوده، اما طی این هفته قدری قیمت‌ها با نوسانات بیشتری روبه رو شده است. این نوسانات‌ها به حدی نبود که آرامش بازار را به هم بریزد. اگر بانک مرکزی بتواند همچنان مدیریت خود در بازار ارز را اعمال کند، ما شاهد خواهیم بود که بازار سکه، طلا و ارز بتواند کاهش بیشتری را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، قیمت جهانی طلا تحت تاثیر بحران اوکراین و تنش روسیه با آمریکا و اروپا طی چند روز گذشته با افزایش بیش از ۴۰ دلاری، مرز ۱۹۰۰ دلاری را رد کرد. این موضوع در بازار داخل نیز اثرگذار بوده و باعث شده تا حدودی تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار خنثی شود، بنابراین این دو عامل در حال حاضر و طی این روز‌ها در تضاد با یکدیگر حرکت کردند که همین موضوع باعث شده که بازار با نوساناتی همراه باشد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران این را هم گفت با توجه به قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی یک گرم طلا، اگر ۹ درصد مالیات ارزش افزوده را از قیمت مصنوعات طلا کم کنیم، این موضوع به طور قطع هزینه قابل توجهی از مشتریان کم می‌کند که همین مسئله باعث شده بازار طلا و جواهر رونق بگیرد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا بحران اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت مدل‌های مختلف فیدلیتی تغییر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان شد.

فیدلیتی هفت نفره مدل ۱۴۰۲ نیز با افت ۱۵ میلیونی به ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت فیدلیتی پنج نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۲۵ میلیونی ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شد که کاهش ۲۵ میلیونی در یک هفته اخیر داشت.

فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورد که رشد ۹۰ میلیونی در یک هفته اخیر داشته است؛ و قیمت فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره ۱۴۰۳ در بازار ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شد که در هفت روز اخیر رشد ۱۰۰ میلیونی داشته است.

همچنین قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره در کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان بوده است. قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره نیز ۱ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان بوده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع فیدلیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت طلا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار مسکن تهران در فروردین ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳