Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@12:30:31 GMT

کتونی مردانه از کجا بخرم ؟

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۱۱۵۰

کتونی مردانه از کجا بخرم ؟

از مهم ترین تصمیمات برای خرید بهترین کتونی، انتخاب مکان مناسب است. با پیدا کردن بهترین مکان برای خرید کتونی، می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. شاید شما هم دوست داشته باشید در کمترین زمان ممکن کتونی مناسب خود را خریداری کنید اما ندانید به کجا مراجعه کنید.

در ادامه قصد داریم که بهترین و معتبر ترین سایت ، برای خرید لباس مردانه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از خرید کتونی حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱- به شکل و قوس پایتان دقت کنید، توجه کنید که آیا کف پای شما صاف است و یا گودی پایتان تا چه اندازه است. و متناسب با فرم پای خود کتونی مناسب را انتخاب کنید.

۲- حتما در حالت ایستاده کفش را امتحان کنید، عواملی مانند بارداری، سن و آسیب دیدگی می تواند ساختار پاها را به طور چشم گیری تغییر دهد. یک کتونی خوب باید به اندازه انگشت شست از سایز دقیق پای شما بزرگتر باشد.

۳- حتما بودجه خود را تعیین کنید تا بدانید برای خرید کتونی مناسب خود به کجا مراجعه کنید. قطعن قیمت کتونی های اورجینال از برند های ایرانی بیشتر است.

۴- تصمیم بگیرید که می خواهید خرید خود را حضوری انجام دهید یا اینترنتی، خرید حضوری فقط می تواند انتخاب دقیقی به همراه داشته باشد، اما از تجربه خرید آسان و راحت از وب سایت های اینترنتی  نمی توان صرف نظرکرد.

با خرید اینترنتی زمان خود را در ترافیک شهر برای خرید از مغاز ها هدر نمی دهید و مهم تر از آن خسته نمی شوید.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کتونی مردانه 

از آن جایی که اکثر وب سایت های فروش آنلاین به صورت تخصصی در حوزه لباس مردانه فعالیت ندارند قصد داریم فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی کنیم که به صورت تخصصی در حوزه ارائه لباس مردانه با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت دارد.  فروشگاه اینترنتی دیجی جامه با ارائه لباس و کتونی های مردانه از بهترین و معتبر ترین وب سایت های موجود است.

خرید به صورت آنلاین می تواند شامل تخفیف های بیشتری باشد. بنابراین حراج های آخر فصل را فراموش نکنید.

خرید کتونی از مکان مناسب نه تنها باعث می شود که با اطمینان بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، بلکه خیال شما را از هزینه ای که برای آن پرداخت کرده اید راحت می کند.

در هنگام خرید کتونی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

یک کتونی خوب و ایده آل علاوه بر اصلاح مشکلات پا در نحوه راه رفتن به پشتیبانی و انعطاف پذیری مناسبی نیاز دارد و باعث جذب فشار وارده از زمین می شود.

از آن جایی که پاهای شما در طول روز به مقدار اندکی بزرگ تر می شود بنابراین بهترین زمان برای خرید کفش بعد از ظهر یا اوایل عصر است.

در هنگام خرید حضوری کتونی حتما جوراب بپوشید تا سایز مناسب کتونی را انتخاب کنید.

به پاهای خود دقت کنید زیرا آن ها نسبت به هم دیگر کمی متفاوت هستند. همیشه یکی از پاها از دیگری بزرگ تر است بنابر این سعی کنید متناسب با پای بزرگ تر کتونی را انتخاب کنید.

پارچه رویه کتانی باید نرم و انعطاف پذیر باشد و همچنین مش دار باشد، تا با گردش هوا داخل کتونی مانع از عرق پاها شود.

زیره کتونی باید از متریال مقاوم ساخته شود تا در زمین های ناهموار به خوبی مقاومت کند، و فشار وارده از سطح زمین را به خوبی جذب کند.

جنس داخلی و آستر کتونی باید نرم باشد تا پاها احساس راحتی داشته باشند.

سایز کفش را دقیق متناسب با پای خود انتخاب کنید و از انتخاب کتونی هایی با سایز بزرگ تر یا کوچک تر اجتناب کنید. برخی افراد تصور می کنند که سایز های کوچک تر به مرور جا باز می کنند در حالی که این تصور کاملا اشتباه است.

علاوه بر بررسی میزان کیفیت و دوام کتونی، توجه کنید که از لحاظ رنگ و طراحی مدلی را انتخاب کنید که مناسب علاقه مندی هایتان باشد.

باید بتوانید انگشتان پای خود را داخل کتونی به راحتی حرکت دهید.

کتونی های ورزشی خود را از روز مره جدا کنید و سعی کنید برای هر فعالیتی کتونی مخصوص داشته باشید.

دور تا دور لبه کتانی باید دارای بالشتک های نرم باشد، تا هنگام راه رفتن از مچ پا پشتیبانی کند و مانع از ایجاد مشکل شود.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که خرید کتونی خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی جامه انجام دهید. دیجی جامه علاوه بر کتونی مردانه، لباس مردانه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می دهد و فرآیند خرید را برای شما راحت و لذت بخش می کند.

کد خبر 1607514

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی انتخاب کنید لباس مردانه خرید کتونی برای خرید بزرگ تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این روزها اغلب ساکنان نیمکره شمالی برای پوشیدن لباس‌های خنک و رهای بهاره و تابستانه آماده می‌شوند. در این میان، برای برخی انتخاب لباس به عاملی مهم‌تر از دمای هوا و سلیقه شخصی بستگی دارند؛ کسانی که حساسیت‌ فصلی دارند و در فصل بهار، هم‌زمان با افزایش میزان غبار و گرده گیاهان و هاگ قارچ‌ها در هوا، با انواع و اقسام ناراحتی‌ها از جمله خارش پوست درگیرند.

بیشتر بخوانید: هنگام استفاده از حشره‌کش‌ها به این نکات دقت کنید

متخصصان بهداشتی به کمک این افراد آمده‌اند تا با ارائه راهنمایی‌های کاربردی برای تغییر در سبک پوشش به آن‌ها کمک کنند کمی از سختی‌های این مشکل بکاهند.

یکی از اولین کارهایی که می‌توان انجام داد، این است که به‌ محض رسیدن به خانه لباستان را عوض کنید تا گرده‌های معلق در هوا را که به الیاف لباس چسبیده‌اند، با خود به اتاق نشیمن و اتاق خواب منتقل نکنید.

رد شدن از زیر درختان پرشکوفه یا قرار گرفتن در معرض نسیم بهاری هم می‌تواند موها را پر از گرده و غبار کند. بنابراین پوشاندن سر با کلاه یا سربند کمک می‌کند این گرده‌ها را با خود تا روی بالشتان نبرید. اگر هم ترجیح می‌دهید موهایتان آزاد و رها باشند، یک دوش سریع می‌تواند به خلاص شدن از شر گرده‌های حساسیت‌زا کمک کند.

اگر لباس‌های شسته‌شده‌ را در هوای آزاد پهن می‌کنید، توصیه می‌شود این کار را در ابتدای روز یا هنگام عصر انجام ندهید، زیرا در این زمان‌ها میزان گرده‌های معلق در هوا به بالاترین حد می‌رسد.

محققان پنج تا از رایج‌ترین پارچه‌ها در ایالات متحده (پنبه، پشم، پلی‌استر، ابریشم و کتان) را از نظر میزان جذب گرده‌ بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که انواع بافت‌ لباس می‌تواند به عنوان جمع‌کننده‌های غیرفعال گرده عمل کند و تفاوت‌ها در فراوانی گرده‌های مختلف به محیط‌های روستایی، حومه‌ای و شهری بستگی دارد. به عقیده آن‌ها، لباس یکی از عوامل اصلی ورود غبارهای حساسیت‌زا به فضاهای بسته مانند خانه، محل کار یا فضاهای عمومی است. البته شستشو با آب و مواد شوینده اکثر گرده‌ها را از پارچه پاک می‌کند اما اگر شرایط شست‌وشوی هرروزه فراهم نیست، باید لباس‌های بیرون را در مکانی محافظت‌شده (مانند کمد لباس جداگانه) نگه داشت.

توصیه دیگری که هم راهگشا است و هم می‌تواند زیبایی‌های این فصل را تکمیل کند، همراه داشتن یک شال پنبه‌ای برای پوشاندن سر، گردن و شانه‌ها هنگام رد شدن از مکان‌هایی است که منبع انتشار گرده‌اند؛ مانند پارک‌ها یا فضای سبز.

منبع: سلامت نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1228736 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی