Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: جشن نیکوکاری با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند، از پنج‌شنبه ۱۲ اسفندماه با شعار «عیدی برای همه» آغاز می‌شود. خبرگزاری میزان- حبیب‌الله آسوده با تشریح جزئیات برگزاری جشن نیکوکاری افزود: جشن نیکوکاری از ۱۲ اسفندماه، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این جشن ملی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفند، پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهر‌ها مستقر خواهند شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در روز جمعه ۱۳ اسفند نیز میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر کشور، میزبان حضور خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری است.

آسوده با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این طرح ملی، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۲۷۷-۶۰۷۷-۷۷۷۷-۷۷۷۷ به منظور جذب کمک‌های مردم نیکوکار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور نیز آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دارند، تاکید کرد: شهروندان و خیران همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری ۸۸۷۷#* یا مراجعه به سایت EMDAD.IR کمک‌های خود را برای رفع احتیاجات نیازمندان در آستانه سال نو پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از پیش‌بینی QR کد برای جذب کمک‌های مردمی خبر داد و اضافه کرد: جشن ملی نیکوکاری تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.
بیشتر بخوانید:
احتمال برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علمی کاربردی
انتهای پیام/ برچسب ها: کمیته امداد کمک های مردمی جشن نیکوکاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد کمک های مردمی جشن نیکوکاری کمک های مردمی جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست

حجت الاسلام علی جعفری، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بیش از ۷ سال  از دوره چهارم فعالیت سازمان روانشناسی به همت وزرا و نمایندگان بهداشت و علوم  می گذرد که ما  سعی کرده ایم تا بتوانیم کم و کاستی ها را جبران کنیم. به همین دلیل کلینیکی را برای به وجود آوردن  نور امید و نشان دادن  مسیر درست زندگی افتتاح کردیم تا بتوانیم در  راه فرهنگی قدم بر داریم.در کوتاه ترین زمان به کمک مسئولان ذی ربط می توانیم این کلینیک مشاوره ای را برای مددجویان  در ۳۱ استان ایجاد کرده تا بهره مند شوند.

او گفت:در کلینیک تمام موارد زیر نظر خواهند بود، زیرا از فضای کاربری می خواهیم بیرون بیاییم و بتوانیم رصد دقیق داشته باشیم و متناسب با نیاز‌های خانوده مدد جویان  زیرساخت‌های مشاوره‌ای در مناطق دورافتاده و محروم ایجاد کنیم. ما یک نهاد حمایتی هستیم که بتوانیم به تقویت و بالا بردن اعتماد به نفس مددجویان در زندگی و ایجاد اشتغال کمک کنیم.البته ناگفته نماند این خلاء وجود داشته که مجموعه مشاوره‌ای ما نیاز به یک زیرساخت و مشاوره‌ای با سطح بالاتر  و تخصصی داشت. اما حالا  مراکزی با سطح بالاتر و تخصصی در سراسر کشور یعنی تمام  استان‌ها  ایجاد کرده ایم که بالغ بر هزار مشاوره ارشد  به بالا در ادارات مشغول به فعالیت هستند.

جعفری تصریح کرد: طبق بررسی ها و تحقیقات حدود ۲۰ درصد از افراد جامعه با مشکلات روانشناختی روبرو هستند که نیازمند دریافت خدمات روانشناختی‌اند، اما به این معنا نیست که آنها اختلالات روانی دارند، چون مسائل روانشناختی همه حوزه‌های روان را پوشش می دهند.

او گفت: جامعه هدفی که ما داریم در کمیته امداد افرادی هستند که بی چون و چرا در راستای کمک به مردم می کوشند در گذشته خدمات کمیته امداد بیشتر در حوزه معیشتی بود ولی یکی از خدمات ارزشمند که در سال های اخیر شاهد تحول جدی در این حوزه هستیم، همین خدمات فرهنگی است. ما به کمک روان درمانی حتی توانستیم بسیاری از زندانیانی که حقیقت را بازگو نمی کردند تا کمکشان کنیم مسیر را هموار کردیم. می توان گفت حضور مشاوران متخصص در سراسر کشور می تواند کلید طلایی برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی در میان مردم باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری