Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:49:34 GMT

هنوز مدال طلایم را نداده اند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۱۲۳۳

هنوز مدال طلایم را نداده اند

پر افتخارترین کشتی گیر سنگین وزن کشور گفت: مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن را تحویل کمیته المپیک دادم اما اینکه مدال طلای این مسابقات چه زمانی به دستم می‌رسد را  هنوز مشخص نکرده اند.

در مسابقات کشتی آزاد المپیک۲۰۱۲ لندن در سنگین وزن اگرچه آرتور تایمازوف ازبک اول و داویت مودزماناشویلی گرجستانی به مقام دوم رسیده بودند و کمیل قاسمی در رقابتی نزدیک با قید قرعه به آرتور تایمازوف باخت و در شانس مجدد به مدال برنز رسید اما با تائید رسمی دوپینگ تایمازوف و مودزماناشویلی از سوی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، مدال طلای این بازی ها به طور مشترک به قاسمی و بلال ماخوف روسی رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمیل قاسمی می‌گوید: کمیته بین المللی المپیک مدال طلای المپیک من را با ایران تحویل داده است.

کمیل قاسمی متولد ۱۳۶۶ قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن، نائب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو است و در سال ۲۰۱۴ نائب قهرمان جهان و در سال ۲۰۱۶ قهرمان آسیا نیز شده‌است.

او دو عنوان نائب قهرمانی آسیا نیز در کارنامه ورزشی خود دارد و  تنها کشتی‌گیر سنگین‌وزن ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای المپیک شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیل قاسمی کشتی مازندران قهرمانان المپیک مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد