Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رئیس‌جمهور روسیه درباره میانجیگری تل‌آویو بین مسکو و کی‌یف پیشنهاد داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،  «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه درباره تحولات جاری اوکراین صحبت کرد.
منابع رسانه‌ای در روسیه از قبیل راشاتودی و اسپوتنیک به نقل از کاخ کرملین روسیه خبر دادند، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، پیشنهاد میانجیگیری بین این کشور با اوکراین را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن انتشار خبر پیشنهاد نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم به ولادیمیر پوتین برای میانجیگری بین روسیه و اوکراین گزارش دادند که رئیس‌جمهور روسیه این پیشنهاد را رد کرد.
بنا بر گزارش این رسانه روس، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اطمینان داد که مسکو همچنان برای گفت‌وگو با کی‌یف آمادگی دارد اما به او اطلاع داد که رهبران اوکراین هنوز از این فرصت استفاده نکرده‌اند.
کاخ کرملین در این باره اعلام کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور روسیه، پیشنهاد میانجیگری برای توقف عملیات نظامی روسیه در اوکراین را مطرح کرد و به دنبال آن، پوتین گفت، روسیه آماده مذاکره با اوکراین در شهر «گومل» بلاروس است اما اوکراین هنوز از این فرصت استفاده نکرده است.
بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک رئیس‌جمهور روسیه همچنین تصریح کرد: نیروهای ویژه روسیه باید همیشه آماده دفاع از کشور خود باشند. ولادیمیر پوتین همچنین طی تماس تلفنی، بنفتالی بنت را در جریان روند عملیات نظامی در دونباس قرار داد.
روز جمعه هفته گذشته بود که در دومین روز از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، خبرگزاری رویترز گزارش داد: «ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین از نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته بود بین اوکراین و روسیه میانجیگری کند.
«یوگنی کورنیچوک» سفیر اوکراین در فلسطین اشغالی در این باره به رویترز گفته بود: «ما حداقل از سال گذشته در حال صحبت با اسرائیلی‌ها در خصوص ایفای نقش میانجیگرانه احتمالی در حال صحبت بوده‌ایم. رهبری ما اعتقاد دارد که اسرائیل تنها کشور دموکراتیکی است که روابطی عالی با هر دو کشور (اوکراین و روسیه) دارد».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسرائیل نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، کاخ سفید صلاحیت رسیدگی دادگاه لاهه در جنگ اسرائیل و حماس را رد کرد.

خبرگزاری المیادین شامگاه دوشنبه از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

در همین ارتباط، رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: رژیم اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی را این هفته صادر کند.

این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که رژیم اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند، اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کد خبر 6092640

دیگر خبرها

  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو