Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@07:15:06 GMT

حضور کریم باقری در برنامه تلویزیونی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۱۶۸۱

حضور کریم باقری در برنامه تلویزیونی ممنوع شد

آفتاب‌‌نیوز :

در راستای حفظ منافع تبلیغاتی و اسپانسری کارگزار باشگاه پرسپولیس، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم هستند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیو‌های اینترنتی برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام شده است.

این دستور باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم براساس نامه جدید و رسمی شرکت ایده پویان ماژ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این می‌تواند خبر بدی برای کریم باقری باشد که مدتی اجرای یک برنامه تلویزیونی اینترنتی را عهده دار بود و همین طور برخی بازیکنان پرسپولیس که در برنامه ۱۱ حضور پیدا می‌کردند.

کارگزار باشگاه پرسپولیس آذرماه گذشته قراردادی ۳ ساله با این باشگاه منعقد کرد. این باشگاه بعد از برگزاری مزایده که منجر به نتیجه نشد و انجام مراحل قانونی ترک تشریفات، مذاکرات خود را با شرکت‌های مختلفی آغاز کرد که در نهایت توافق نهایی با شرکت ایده پویان ماژ حاصل شد و قرارداد کارگزاری با ایشان به عنوان شرکت برگزیده منعقد کرد.

عجیب آن که مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با شرکت مورد اشاره مدعی شده بود: «ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده ۱۱۰ میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. این قرارداد برای مدت ۳ سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها ۲۰ درصد خواهد بود.»

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس مدت هاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال

به گزارش ورزش‌ سه، فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس‌ رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم‌ نویدکیا توانسته به روزهای اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد.  نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند.  

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود،  تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روزهای تیم‌ نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها