Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین رونمایی از کتاب «جمشید مشایخی؛ در گفتگو با زاون قوکاسیان و ویدا مشایخی»، عصر امروز (یکشنبه هشتم اسفند)  در موزه سینمای ایران برگزار شد.

علی نصیریان، بهزاد فراهانی، نادر مشایخی، سام مشایخی، نگار اسکندرفر، سعید قطبی‌زاده و ...از حاضران در این آیین بودند که پوستر این کتاب را هم امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره‌های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون، در ششم آذرماه ۱۳۱۳ در تهران متولد شد و در  ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ از دنیا رفت.

این بازیگر پیشکسوت، افزون بر ده‌ها تئاتر، در بیش از ۹۰ فیلم سینمایی و ۵۰ سریال هم بازی کرد و موفق به دریافت نشان درجه یک هنری شد.  مشایخی در دوران فعالیت هنری خود، دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را در جشنواره فیلم فجر به ترتیب برای فیلم‌های «کمال‌الملک» و «گل‌های داودی» دریافت کرد.

از جمله آثاری که او در آن‌ها ایفای نقش کرده است، می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده ۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «پهلوانان نمی‌میرند» و ... اشاره کرد.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1607557

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرمندان جمشید مشایخی علی نصیریان نادر مشایخی رونمایی کتاب موزه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • مرگ خاموش تخت جمشید و بیستون
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون