Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد خوزستان از وضعیت پخش تلویزیونی بازی‌های تیمش انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار گفت: مثل همه بازی‌ها، دیدار سختی داریم. به برنامه‌ریزی خوب و تمرکز بالا نیاز داریم. فردا باید به نکات تاکتیکی توجه کنیم. با در نظر گفتن شرایط و روندی که تیممان داشته، امیدوارم با انگیزه و تمرکز بالا وارد زمین شویم تا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص صحبت‌های عنایتی درباره مسائل داوری پیش از این دیدار گفت: این‌که قبل از بازی در مورد داوری صحبت شود، درست نیست. توقع ما این است که داور عدالت را رعایت کند. من صحبت‌های رضا عنایتی که یکی از دوستان خوب من است را شنیدم. هیچ داوری نمی‌آید به نحوی قضاوت کند که نتیجه بیرون از زمین رقم بخورد. اشتباهات داوری در همه مسابقات هست. ما در فوتبال اشتباهات داوری فراوانی دیده‌ایم ولی اشتباهات همه سهوی بوده است. هیچ داوری دوست ندارد اشتباه کند اما قطعا داوران عزیز اشتباه کرده‌اند و در دیدارهای بین المللی نیز شاهد این موضوع بوده‌ایم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: من تا حالا ندیده‌ام نتیجه دیداری در خارج از زمین رقم بخورد. تاکنون اشتباهات داوری هم به سود من بوده و هم ضررم ولی اینکه کسی بتواند پیش بینی کند و نتیجه بیرون از بازی و این کار را انجام دهد، نیست. قطعا ما فوتبالی‌ها توقع داریم که داور بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و هر تیمی که لیاقت و شایستگی دارد، پیروز شود. قطعا این موضوع برای ما فوتبالی‌ها خیلی مهم است. کسانی که برای این فوتبال دلسوز هستند، همه دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند.

او درباره گله مندی هواداران فولاد نسبت به ابهام در پخش زنده دیدار فردا گفت: یک سری مشکلات هست. ما پخش مستقیم بازی‌ها را داریم تا بتوانیم برای هوادارانمان بهترین عملکرد را داشته باشیم. وقتی که کرونا وجود دارد و هوادار در استادیوم نیست، ما برای مردم، هواداران و جامعه فوتبال بازی می‌کنیم تا لذت ببرند. حق پخش تلویزیونی را که هیچ تیمی نمی گیرد، پخش تلویزیونی را نیز خیلی از تیم‌ها ندارند. پس ما برای چه چیزی فوتبال بازی می کنیم؟ برای این بازی می‌کنیم که من مربی و بازیکنان بازی را ببینیم؟  باید یک برنامه ریزی صورت بگیرد تا همه بازی را ببینند و لذت ببرند. خداراشکر در تلویزیون ملی ما این همه شبکه وجود دارد و می توانیم با برنامه ریزی خوب شرایط را طوری فراهم کنیم که همه بازی را ببینند.

نکونام با اشاره به رخدادهای اخیر و جنگ در اوکراین اضافه کرد: نکته بعدی که می‌خواهم در موردش صحبت کنم، درباره جنگ روسیه و اوکراین و اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است. ما همگی مخالف جنگ هستیم، من نه سیاسی هستم و نه می خواهم وارد سیاست شوم. این اتفاق اکنون برای کشور اوکراین رخ داده و پیش از این نیز برای یمن، سوریه و فلسطین بوده است. فرقی ندارد این اتفاق در هرجای دنیا باشد، ما مخالف جنگ و خون ریزی هستیم. چون در تمام این شرایطی که به وجود می آید، فقط مردم، بچه ها و کسانی که جانشان را در این راه از دست می دهند، بیشترین صدمه را می‌بینند.

او ادامه داد: خود من سه سال است که در خوزستان زندگی می‌کنم و هنوز آثار جنگ در این استان وجود دارد. هنوز آن زخمی که بر بدنه خوزستان مانده را می‌توانید احساس کنید. برای همه کشورها قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و امیدوارم هیچ گاه جنگ نباشد و همیشه صلح و آرامش برپا باشد. شما دیدید که فوتبال نیز از این مسئله ضرر کرد. دیدارهای پلی آف جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازی نکردن برخی کشورها و خیلی از اتفاقات دیگر که امیدوارم هیچ گاه جنگی نباشد و در همه جا، برای همه صلح و آرامش باشد بخصوص برای کودکان.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد نكونام تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی بازی می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال

به گزارش "ورزش سه"، یوفا یکی از بهترین داوران خود را برای قضاوت بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و رئال مادرید، انتخاب کرد. تورپن ستاره داوران فوتبال فرانسه است، داوری که پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2022 را نیز سوت زده بود.

او در دوران حرفه‌ای خود 6 بار برای رئال مادرید سوت زده است و در همه آنها پیروزی برای سفیدپوشان بوده است (16 گل زده برای رئال، 5 گل خورده، اعلام یک پنالتی به نفع رئال). اولین داوری او برای رئال برتری 4-0 مقابل لودوگورتس (2014) و آخرین در این فصل، برتری 2-3 در ناپل بود. در آوریل 2022، او پیروزی 1-3 رئال را در برابر چلسی توخل، سرمربی فعلی بایرن، سوت زده بود. دیداری که در آن کریم بنزما درخشان بود.

تیم باواریایی نیز با داوری تورپن شکست نخورده است: پنج برد و سه تساوی، 25 گل زده و 8 گل خورده. آخرین داوری تورپن برای بایرن در یک چهارم نهایی فصل گذشته بود: 1-1 در آلمان مقابل منچسترسیتی.

تورپن از سال 2008 وارد فهرست برترین داوران فرانسه شد و در سال 2010 به فهرست بین‌المللی وارد شد. در آن زمان او با 28 سال سن، به جوان‌ترین داور بین‌المللی تاریخ فرانسوی تبدیل شد. او در جام جهانی قطر حضور داشت و در آن سه بازی را داوری کرد: اکوادور 1 - سنگال 2. اروگوئه 0 -0 کره جنوبی و برزیل 4 -1 کره جنوبی.

تورپن که علاقه زیادی به فناوری و دنیای آموزش دارد، عاشق ورزش راگبی است. او معتقد است فوتبال باید چیزهای زیادی از راگبی بیاموزد، فراتر از احترامی که بازیکنان این ورزش به داوران می‌گذارند، چیزی که در فوتبال دیده نمی‌شود، تورپن می‌گوید داوران باید به صحبت‌های همکاران خود در راگبی گوش کنند تا بفهمند چگونه فناوری توانست ورزش آنها را بهبود بخشد، تورپین وسواس زیادی به تجزیه و تحلیل فیلم تیم‌هایی که قرار است بازی آنها را داوری کند، دارد. 

در زندگی حرفه‌ای تورپن، مقطع تلخی هم وجود دارد، زمانی که یک فروشنده مواد مخدر هویت او را جعل کرد. در سال 2015، یک رنو لاگونا در تحقیقات پلیس پیدا شد و مشخص شد که به نام او است. زمان مشخص کرد که این یک سرقت با جعل هویت او بوده است.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است