Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌‌الله صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مددجویان در آستانه سال نو با همکاری صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حضور خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های این نهاد زمینه تسهیل‌گری در ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی به خانواده‌های مددجو را بیش از پیش فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز پویش ملی معنوی جشن نیکوکاری گفت: برنامه‌ریزی شده علاوه بر استفاده از روش‌های الکترونیکی و نوین در جذب کمک‌های مردمی پایگاه‌های نمادین این نهاد در روز‌های ۱۳،۱۲و۱۴ اسفند در  شهر، مصلی‌های نماز جمعه و مدارس مستقر شوند.

صالحی ضمن قدردانی از همراهی خیران و نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان زنجان با برنامه‌های این نهاد گفت: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و انتخاب گزینه ۳ در این کار خیر مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به اقدامات این نهاد در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: بیش از 4 هزار و 855 فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد با اعتباری بالغ‌بر 135 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ شده است تا پایان سال جاری 5 هزار و 100 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان ایجاد شود.
صالحی به رویکرد جدید امداد در توسعه الکترونیکی خدمات نیز اشاره کرد و گفت: 36 خدمت کمیته امداد از طریق غیرحضوری و بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: طرح‌های امداد هوشمند و کارآمد برای ثبت درخواست‌های الکترونیکی و کیو آر کد برای پرداخت صدقات به‌ صورت الکترونیکی نیز امسال در کمیته امداد استان زنجان راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن نیکوکاری مدیرکل کمیته امداد الکترونیکی غیرحضوری روح الله صالحی کمیته امداد امداد هوشمند صدقات غیر حضوری الکترونیکی کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند