Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فجری ها ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰  در هفته پنجم مسابقات فوتبال برتر در تهران با ارایه یک بازی منطقی و خوب تیم پیکان را شکست دادند اما بعد از آن بنا به دلایل مختلف نتوانستند به پیروزی به ویژه در دیدار خانگی دست یابند.

این تیم در پایان هفته پنجم با کسب هفت امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و برای حریفانش خط و نشان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی اصغر کلانتری طی ۱۹ بازی برگزارشده، تنها  تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران را شکست دادند و هنوز تیم شیرازی موفق به بُرد در دیدارهای خانگی نشده است.

باید منتظرماند و دید آیا فجر سپاسی با شکست دوباره تیم پیکان به نوار ناکامی هایش پایان خواهد داد و یا اینکه باز هم در حسرت بُرد خانگی چشم به روزهای آینده خواهد داشت.

تحول در تیم فجر

فجری ها که انتظار کسب چنین نتایجی نداشتند بنا به درخواست کادر فنی تیم چندبازیکن جدید از جمله یوسف وکیا، علی فاتح، دانیال کردستانی، رضا علیاری و میلاد کمندانی را به خدمت گرفتند و میلاد احمدی که وزنه  خوبی در خط میانی تیم فجر بود در یک معامله پایاپا  از این تیم جدا شد و به جمع اراکی ها پیوست.

زردپوشان شیرازی همچنین فرهاد پورغلامی بازیکن اسبق تیم ملوان را به عنوان مربی به خدمت گرفته اند تا در ادامه مسابقات به این تیم از نظر فنی کمک کند.

فجری ها با بازیکنان جدید خود در بازی برابر صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم در ورزشگاه حافظیه بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتند و این امیدواری به وجود آمد که فجری ها در دور برگشت بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

درخشش ایمان صادقی 

ایمان صادقی دروازه بان فجر د رمصاف با ژستد مهاجم تیم استقلال تهران

اما این تیم در هفته نوزدهم در تهران به مصاف استقلال رفتند که با درخشش ایمان صادقی دروازه بان این تیم با نتیجه یک صفر بازی را واگذارکردند، صادقی بهترین دروازه بان هفته نوزدهم شد.

فجری ها برای بازی هفته بیستم به غیر از فرزان دانا که محروم است، سیروان قربانی و محمد زینالی هم مصدوم هستند اما سایر بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند و مصمم شده اند تیم پیکان را شکست دهند.

یک بُرد برای فرار از بحران نبردن 

تنها یک بُرد می تواند تیم فجر سپاسی از بحران نبردن نجات دهد و تیم خوب پیکان می تواند قربانی فجری ها شود تا بازیکنان این تیم دوباره به خود باوری برسند و جایگاه خود را که در شان آنها نیست، ارتقا دهند.  

پیکان چگونه تیمی است؟

اما تیم پیکان تهران در لیگ برتر دوره ۲۱ نتایج خوبی گرفته است، شاگردان مجتبی حسینی سرمربی این تیم همیشه به دنبال ارایه بازی خوب بوده اند برای همین هم در جدول رده بندی رتبه خوبی کسب کرده اند.

پیکان از ۱۹ بازی برگزار کرده هفت بُرد، هشت مساوی و چهار باخت در کارنامه دارد و با ۲۹ امتیاز در رده خوب پنجم جدول قرار دارد و  اعضای تیم امیدوار هستند  که در پایان لیگ بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

 پیکان با ۲۱ گل زده یکی از تیم هایی است که از خط حمله خوبی بر خوردار است، هر چند این تیم ۱۷ گل خورده که نشان دهنده  این است که در خط دفاع با مشکلاتی مواجه است و قطعا فجری ها از این ضعف به خوبی آگاه هستند، مشروط به اینکه استفاده کنند.

در تیم پیکان ستاره ای وجود ندارد اما آنها با یک عده بازیکن جوان توانسته اند انسجام تیمی خوبی را به دست بیاورند و در بین آنها بازیکنانی همچون مجتبی حق دوست، محمدمهدی محبی  و ابراهیم صالحی وجود دارد که  هم گلزن و هم تاثیر گذار هستند.

اوت انداز نیست 

تیم پیکان نادر محمدی بازیکن اوت انداز خود را  که از این راه به گل هایی هم دست یافتند در فصل و نقل و انتقال نیم فصل از دست داده و به تراکتور سازی تبریز رفته است تا خیال فجری ها از نبودن  این اوت انداز خطرناک راحت شود.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران از هفته بیستم مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور دوشنبه نهم اسفند ماه در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم استقلال تهران با ۴۷ امتیاز در رده نخست قرار دارد، تیم پرسپولیس با ۴۲ و سپاهان اصفهان هم با ۳۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

تیم پیکان با ۲۹ امتیاز پنجم است و فجر سپاسی هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده و خطر این تیم را تهدید می کند.

در رقابت های  فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم  شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

نفت مسجد سلیمان با ۱۱ و پدیده مشهد با هشت امتیاز در خطر سقوط قرار دارند هر چند تا پایان لیگ ۱۱ بازی دیگر باقی مانده است.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پیکان فجر سپاسی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی تیم پیکان فجری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بود که نیمه نخست این دیدار با تک گل مهاجم گل گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۲۷) برای میهمان سیرجانی گلزنی کرد.

کد خبر 6089300

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم