Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر باقرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جلساتی با حضور تمامی مسئولان شهرستان در فرمانداری بجنورد پیرامون تبدیل پارک آفرینش به پارک بانوان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بجنورد ادامه داد: تمامی افراد حاضر در جلسه در اینکه می‌بایست پارک بانوانی در بجنورد وجود داشته باشد، اتفاق نظر داشتند.

وی افزود: طبق نظر افراد، پارک آفرینش بهترین نقطه برای پارک بانوان بیان شد اما شرط و شروطی برای افتتاح آن گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرپور تصریح کرد: باید مسائل فنی، اجتماعی و امنیتی رعایت شود تا هیچ گونه دغدغه برای بانوان وجود نداشته باشد.

سرپرست فرمانداری بجنورد بیان داشت: تا زمانی که تاییدیه های فنی، اجتماعی و امنیتی از مراجع اخذ نشود، شهرداری حق افتتاح آن را نخواهد داشت.

وی افزود: دیوار ساخته شده در پارک به بهترین نحو زیباسازی و تزئین خواهد شد.

باقرپور در انتها گفت: فضای بیرون پارک نیز تجهیز و زیباسازی خواهد شد تا مسافران بتوانند از آن محل برای اسکان استفاده کنند.

کد خبر 5435095

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک بانوان شهرداری بجنورد فرمانداری بجنورد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی جهاد تبیین گرگان پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند