Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وبدا، بر اساس ابلاغیه وزیر بهداشت، سعید کریمی معاون درمان، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی، سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، علیرضا افشار و سیدحسین صفوی، به استناد ماده ۲ قانون هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مصوب ۱۳۷۸/۰۹/۲۱ مجلس شورای اسلامی، به عنوان اعضای هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهرام عین الهی در این ابلاغیه، بکارگیری تمامی ظرفیت های قانونی هیات امنای در جهت تحقق اهداف و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه ریزی لازم برای بهره وری و مدیریت بهینه منابع موجود در راستای تامین نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه، برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های بازرگانی هیات امنا و سامان دهی فعالیت های واحدهای کسب و کار تابعه در راستای تحقق ماموریت های هیات امنا، برنامه ریزی برای بهره مندی از توانمندی های تولیدکنندگان داخلی و دانش بنیان در صنعت تجهیزات پزشکی، برنامه ریزی جهت تقویت و توسعه حمایت های هیات امنا از روندهای درمانی بیماران در چارچوب ماموریت های محوله، اتخاذ رویکردی استراتژیک در مسیر تحقق ماموریت هیات امنا و اصلاح ساختارها و فرآیندهای داخلی در راستای توسعه فعالیت ها و بهبود اثربخشی عملکرد و جلوگیری از بروز فساد و انحراف را مورد تاکید قرار داده است.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان غذا و دارو وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برنامه ریزی هیات امنای هیات امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!