Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم و نفت م.س. پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و بازی‌های قبلی خود را باخته‌اند. با اینکه نتایج نفت مسجدسلیمان خوب نبوده است، اما از زمان حضور محمود فکری شرایط فوتبالی بهتری پیدا کرده و تیمی منسجم‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعضای تیم آلومینیوم برای ارائه یک بازی خوب و همراه با امتیاز به مسجدسلیمان آمده‌اند، تصریح کرد: شرایط برای هر دو تیم سخت است و ما بازی سنگینی داریم. آلومینیوم قطعاً مانند همیشه بازی خوبی ارائه می‌کند و امیدوارم به اهدافی که در این مسابقه داریم، برسیم. در دیدارهای قبلی از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم. ما با بازیکنان درباره مسائل روانی صحبت کردیم. «پس از دیدار با مس رفسنجان، یک جلسه تمرین انجام دادیم و تلاش کردیم روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم.»، سرمربی آلومینیوم اراک ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله فردا (دوشنبه) بازی خوب و همراه با امتیاز داشته باشیم. شرایط فعلی نفت برای شهر مسجدسلیمان سخت است و این تیم نباید اینجای جدول (رده پانزدهم) باشد. امیدوارم فردا شرایط به سود ما باشد و پس از این مسابقه، نفت جایگاه خیلی مناسبی در جدول به دست بیاورد. خطیبی در مورد غایبان آلومینیوم برابر نفت MIS گفت: نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت و مصطفی احمدی را به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم. البته سایر بازیکنان آماده هستند و امیدوارم نفراتی که جایگزین می‌شوند هم کارآیی لازم را داشته باشند.   فکری: داوران به نداشته‌های‌مان نگاه نکنند   محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: بعد از بازی با فولاد، بازیکنان در شرایط روحی و روانی بهتری تمرین کردند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. آنها انگیزه بسیار خوبی دارند و امیدواریم با آرامش کامل وارد این مسابقه شوند. به امید خدا بتوانیم از این دیدار امتیاز بگیریم. در دیدار با فولاد با وجود اینکه شکست خوردیم، اما بازی امیدوارکننده‌ای را ارائه کردیم و با توجه به اینکه تمامی نفرات در اختیارمان هستند، امیدوار هستیم یک بازی خوبی ارائه و در بتوانیم از این بازی امتیاز کسب کنیم. وی در ادامه افزود: خواهشی که از داوران و کمیته داوران دارم، این است که نگاه به نداشته‌های‌مان نکنند. ما در مسجدسلیمان شاید هتل خوب، امکانات و پرواز نداشته باشیم و آنها با سختی‌های بیشتری به این شهر بیایند، ولی این نداشته‌هایمان باعث آن نشود که روی سوت‌ها تاثیر بگذارد. مردم پشت این تیم هستند و به نتایج این تیم امیدوارند. در واقع نتایج این تیم تاثیر زیادی روی آنها و زندگی‌شان دارد. امیدوارم در این بخش نیز عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهات داوری نیز رقم می‌خورد، این اشتباهات برای دو طرف باشد و این اشتباهات تعیین کننده نباشد. همچنین امیدوارم خودمان نیز بازی خوبی ارائه بدهیم و برنده از زمین خارج شویم.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان