Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ اشتیاق زیادی برای دهمین قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در بوندسلیگا دارد

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ با وجود کسب جایزه مرد سال فیفا برای دومین سال متوالی، نتوانست فاتح توپ طلای 2021 شود و پشت سر لیونل مسی قرار گرفت.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی، مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ مصاحبه‌ای با تله فوت انجام داده و در ابتدای این مصاحبه درباره دوم شدن در لیست توپ طلای 2021 صحبت کرد:

در مقایسه با لیونل مسی، نشان می‌دهد فصلی عالی را سپری کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پشت سر مسی دوم شوید، یعنی به قدری خوب هستید که می‌توانید خودتان را برنده در نظر بگیرید. 

لواندوفسکی درباره آینده فوتبالی‌اش و شایعه انتقالش به پاری سن ژرمن گفت: 

هنوز با بایرن مونیخ تا 2023 قرارداد دارم، هنوز درباره آینده‌ام فکر نکرده‌ام. می‌خواهم سال‌های بیش‌تری بازی کنم. حداقل می‌خواهم پنج سال دیگر هم بازی کنم. اگر دو سال دیگر افت کنم، شاید به فکر بازنشسته شدن بیفتم اما در حال حاضر برنامه‌ای کوتاه مدت برای بازنشستگی ندارم.  

ستاره لهستانی بایرن مونیخ از اشتیاق خود برای کسب دهمین قهرمانی متوالی باواریایی‌ها در بوندسلیگا صحبت کرد: 

بردن دهمین عنوان قهرمانی بوندسلیگا برای دهمین سال متوالی یک دستاورد تاریخی خواهد بود. مردم در آینده خواهند گفت آن بایرن مونیخ عجب تیمی بود، چه کسانی در آن بازی می‌کردند؟ فرصت این را داریم تا اولین تیم تاریخ یک لیگ معتبر اروپایی شویم که ده سال متوالی قهرمان لیگ شده است.  

لواندوفسکی درباره شانس قهرمانی بایرن مونیخ در این فصل لیگ قهرمانان گفت: 

هنوز میان مدعیان قهرمانی هستیم. اگر روی فرم بمانیم، شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت.  

از لواندوفسکی در خصوص مقایسه کریم بنزما، ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه سوال شد که او در پاسخ گفت:  

نمی‌توانم از میان آن‌ها انتخاب کنم، ترجیح می‌دهم همه‌شان با یک‌دیگر را انتخاب کنم. اگرچه این سه بازیکن، متفاوت از هم هستند. هالند سریع‌ترین است و بنزما تکنیکی‌ترین. مطمئن نیستم ام باپه یک مهاجم نوک تخصصی باشد، او بیش‌تر یک وینگر است.  

اخبار داغ 

واکنش رضا درویش به حرکت عجیب مدیرعامل استقلال: این رفتارها برای یک فرد 15-16 ساله است که دنبال فالوور می‌ گردد / فوتبال برتر عذرخواهی مصطفی آجورلو از برخوردش با یک خبرنگار وویچک شزنی: حتی اگر لهستان 3-0 بازنده شود، خیال‌مان راحت است کار درست را کرده‌ایم گل دوم کیلیان ام باپه به سنت آتین روی حرکت زیبا و پاس مسی (پاری سن ژرمن 2-1 سنت آتین) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • کمک بایرن به کین