Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی گفت: هرساله در آستانه سال جدید مردم نیکوکار استان زنجان با مشارکت در همایش ملی و معنوی جشن نیکوکاری در تأمین بخشی از منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت مطلوبی دارند.

او بابیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته این جشن به‌صورت نمادین از ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه  با شعار "عیدی برای همه" همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۲ اسفند در میادین و معابر شهری، ۱۳ اسفند در مصلی نماز جمعه و ۱۴ اسفندماه نیز در مدارس استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به همین منظور هزار و ۶۴۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر، میادین، مساجد، مراکز نیکوکاری، مدارس وادارات و سازمان‌ها استقرار می‌یابد.

صالحی بابیان اینکه مشارکت در جشن نیکوکاری به‌صورت حضوری، غیرحضوری و در بستر الکترونیک امکان پذیر است، گفت: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت این نهاد به نشانی www.emdad.ir در این کار خیر و  مشارکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود