Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ۱۳۹۰ بود که کلنگ پروژه احداث سالن ورزشی روستای وحدت از توابع بخش مرکزی دهلران بر زمین زده شد.

اما اکنون و پس از گذشت یک دهه این پروژه تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جوانان روستای وحدت به ناچار برای بازی کردن یا باید به مرکز شهرستان مراجعه کنند یا سختی بازی در زمین خاکی و سنگلاخی روستا را به جان بخرند که گاهی دچار مصدومیت‌هایی نیز میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته  دهیار روستای وحدت دهلران این روستا با دارا بودن ۱۲۰۰ نفر جمعیت و ۱۲۰ ورزشکار فعال فاقد امکانات ورزشی است که این موضوع یکی از مطالبات جوانان و ورزشکاران این روستا می‌باشد.

به گفته  عضو شورای روستای وحدت ، بیش از ۱۰ سال است که سالن ورزشی روستا نیمه کاره رها شده است و این امر موجب شده که جوانان روستا برای ورزش کردن با مشکل مواجه باشند.

به گفته شامحمدی رییس اداره ورزش و جوانان دهلران ، در سالجاری مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و نفت به این پروژه اختصاص پیدا کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد