Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان  اظهار داشت: مانند همه بازی ها، دیدار سختی داریم. به برنامه ریزی خوب و تمرکز بالا نیاز داریم. فردا باید به نکات تاکتیکی که باید انجام بدهیم، توجه کنیم. با در نظر گفتن شرایط و روندی که تیممان داشته، امیدوارم با انگیزه و تمرکز بالا وارد زمین شویم تا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص اینکه تیم حریف درباره مسائل داوری صحبت کرده است، پاسخ داد: اینکه قبل از بازی در مورد داوری صحبت شود، درست نیست. توقع ما این است که داور عدالت را رعایت کند. من صحبت های رضا (عنایتی) که یکی از دوستان خوب من است را شنیدم. هیچ داوری نمی آید به نحوی قضاوت کند که نتیجه بیرون از زمین رقم بخورد.

سرمربی فولاد تصریح کرد: اشتباهات داوری در همه مسابقات وجود دارد. ما در فوتبال اشتباهات داوری فراوانی دیده ایم ولی اشتباهات همه سهوی بوده است. هیچ داوری دوست ندارد اشتباه کند اما قطعا داوران عزیز ما اشتباه کرده اند و در دیدارهای بین المللی نیز شاهد این موضوع بوده ایم. من تا حالا ندیده ام نتیجه دیداری در خارج از زمین رقم بخورد. تاکنون اشتباهات داوری هم به سود من بوده و هم ضررم ولی اینکه کسی بتواند پیش بینی کند و نتیجه بیرون از بازی و این کار را انجام دهد، نیست. قطعا ما فوتبالی ها توقع داریم که داور بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و هر تیمی که لیاقت و شایستگی دارد، پیروز شود. قطعا این موضوع برای ما فوتبالی ها خیلی مهم است. کسانی که برای این فوتبال دلسوز هستند، همه دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی درباره گله مندی هواداران فولاد نسبت به ابهام در پخش زنده دیدار فردا گفت: یک سری مشکلات هست. ما پخش مستقیم بازی ها را داریم تا بتوانیم برای هوادارانمان بهترین عملکرد را داشته باشیم. وقتی که کرونا وجود دارد و هوادار در استادیوم نیست، ما برای مردم، هواداران و جامعه فوتبال بازی می‌کنیم تا لذت ببرند.  

سرمربی فولاد اضافه کرد: حق پخش تلویزیونی را که هیچ تیمی نمی گیرد، پخش تلویزیونی را نیز خیلی از تیم ها ندارند. پس ما برای چه چیزی فوتبال بازی می کنیم؟ برای این بازی می کنیم که من مربی و بازیکنان بازی را ببینیم؟ خیر. باید یک برنامه ریزی صورت بگیرد تا همه بازی را ببینند و لذت ببرند. خدا را شکر در تلویزیون ملی ما این همه شبکه وجود دارد و می توانیم با برنامه ریزی خوب شرایط را طوری فراهم کنیم که همه بازی را ببینند.  

نکونام با اشاره به رخدادهای اخیر و جنگ در اوکراین اضافه کرد: نکته بعدی که می خواهم در موردش صحبت کنم، درباره جنگ روسیه و اوکراین و اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است. ما همگی مخالف جنگ هستیم، من نه سیاسی هستم و نه می خواهم وارد سیاست شوم. این اتفاق اکنون برای کشور اوکراین رخ داده و پیش از این نیز برای یمن، سوریه و فلسطین بوده است. فرقی ندارد این اتفاق در هرجای دنیا باشد، ما مخالف جنگ و خون ریزی هستیم. چون در تمام این شرایطی که به وجود می آید، فقط مردم، بچه ها و کسانی که جانشان را در این راه از دست می دهند، بیشترین صدمه را می بینند.

سرمربی فولاد صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: خود من سه سال است که در خوزستان زندگی می کنم و هنوز آثار جنگ در این استان وجود دارد. هنوز آن زخمی که بر بدنه خوزستان مانده را می توانید احساس کنید. برای همه کشورها قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و امیدوارم هیچ گاه جنگ نباشد و همیشه صلح و آرامش برپا باشد.

نکونام گفت: شما دیدید که فوتبال نیز از این مسئله ضرر کرد. دیدارهای پلی آف جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازی نکردن برخی کشورها و خیلی از اتفاقات دیگر که امیدوارم هیچ گاه جنگی نباشد و در همه جا، برای همه صلح و آرامش باشد به خصوص برای کودکان.

کد خبر 660528 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است