Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال عراق در خاک خود از امارات در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پذیرایی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عدنان درجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق عصر امروز (یکشنبه) اعلام کرد تیم ملی فوتبال عراق در بازی پیش روی خود در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 202 قطر در منطقه آسیا، در ورزشگاه مدینه واقع در شهر بغداد از امارات میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا پیش از این به دلیل شرایط امنیتی حاکم بر عراق، اجازه برگزاری بازی‌های ملی در این کشور را نداده بود و عراق بازی‌های این مرحله‌اش را در شهر دوحه قطر برگزار کرده بود.

عراق که در حال حاضر با پنج امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه A دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیاست، در تاریخ 4 فروردین 1401 پذیرای اماراتی خواهد بود که در حال حاضر با 9 امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد.

اضافه شدن 2 گزینه جدید برای میزبانی عراق از امارات

از این گروه پیش از این، ایران 22 امتیازی و کره جنوبی 20 امتیازی صعودشان را به جام جهانی قطر قطعی کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی امارات جام جهانی قطر فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی امارات جام جهانی قطر فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات