Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@03:37:26 GMT

گل گهر - نفت آبادان؛ جدال استقلالی ها در سیرجان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۲۷۲۵

مربیان سابق استقلال باید به مصاف هم بروند.

تیم های گل گهر و صنعت نفت آبادان در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

دوشنبه 9 اسفند

هفته بیستم لیگ برتر

گل گهر – صنعت نفت آبادان ساعت 16.30

تیم داوری: امیر عرب براقی- میلاد قاسمی- حامد صفایی- ابوالفضل گرجی

وضعیت دو تیم

تقابل سرمربیان اسبق استقلال مهمترین نکته بازی گل گهر و صنعت نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان در حالی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که تیمهایشان در هفته‌های اخیر وضعیت خوبی داشته‌اند.

گل گهر بعد از شکست هفته دهم به فولاد دیگر باختی در لیگ نداشته و آخرین شکست صنعت نفت هم به بازی هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان برمی‌گردد و حالا باید دید تقابل این دو مری برنده خواهد داشت یا نه.

رضا یزدان‌دوست، حسین ساکی و مهدی ممی‌زاده سه بازیکن صنعت نفت هستند که دیدار فردا را از دست داده‌اند.

هفته گذشته گل گهر با پرسپولیس به تساوی 1-1 رسید و بازی صنعت نفت و نساجی هم نتیجه مشابهی داشت. در حال حاضر گل گهر با 29 امتیاز در رده ششم قرار دارد و صنعت نفت 27 امتیازی تیم هشتم جدول است.

اخبار داغ 

واکنش رضا درویش به حرکت عجیب مدیرعامل استقلال: این رفتارها برای یک فرد 15-16 ساله است که دنبال فالوور می‌ گردد / فوتبال برتر عذرخواهی مصطفی آجورلو از برخوردش با یک خبرنگار وویچک شزنی: حتی اگر لهستان 3-0 بازنده شود، خیال‌مان راحت است کار درست را کرده‌ایم گل دوم کیلیان ام باپه به سنت آتین روی حرکت زیبا و پاس مسی (پاری سن ژرمن 2-1 سنت آتین) 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!