Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه میرمعینی دوشنبه با اعلام این خبر عنوان کرد: ریحانه نوری بانوی تویسرکانی، خالق شعر «سردار آفتابی» با محوریت کودک و نوجوان موفق به کسب مقام دوم بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: آئین اختتامیه بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان به میزبانی استان فارس و به‌صورت برخط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره، گسترش موضوع دفاع مقدس در بین جامعه ادبی کشور و استفاده از ظرفیت جوانان در این زمینه بود.

کد خبر 5435149

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس تویسرکان اداره کل فرهنگ و ارشاد همدان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی جهاد تبیین گرگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود