Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین تمرین سرخپوشان ایران برای بازی با مس رفسنجان با حادثه برای حامد پاکدل همراه بود. وی در جریان یک صحنه وقتی تلاش داشت توپ را با ضربه سر بزند از ناحیه سر و گردن ضربه خورد که همین امر باعث شد در حالی که هوشیاری نداشت در هنگام فرود و برخورد به زمین هم با ضربه دیگری روبه رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با اقدام سریع کادر پزشکی و با کمک بازیکنان و کادر فنی او بعد از لحظاتی هوشیاری خود را به دست آورد. اقدامات برای اطمینان از شرایط تنفسی او نیز به سرعت صورت گرفت و پس از آن با اورژانس به بیمارستان اعزام شد تا ضمن مراقبت‌های پزشکی بیشتر، معاینات تخصصی تکمیلی نیز توسط پزشکان متخصص صورت بگیرد در این مواقع جزو پروتکل‌های درمانی است.

گفتنی است؛ تمرین امروز سرخپوشان، امروز (یک‌شنبه) بعد از جلسه فنی و آنالیز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و اعضای تیم بعد از تمرین برای اردوی قبل از بازی راهی هتل شدند.

کد خبر 660532 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو