Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در دومین دیدار پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ امروز برابر تیم ملی بسکتبال سوریه قرار گرفت و توانست سوریه را با نتیجه بر از پیش رو بردارد.

ملی پوشان ایران در اولین دیدار خود با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ مغلوب تیم ملی قزاقستان شدند.

ملی پوشان ایران در کوارتر اول این دیدار را با نتیجه ۱۵ بر ۱۸ واگذار کرد، اما درکوارتر دوم با نتیجه ۲۴ بر ۱۸، به پیروزی رسیدند تا نیمه اول این دیدار ۳۹ بر ۳۶ را به سود خود به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر سوم هم با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ برتری از آن ملی پوشان ایران بود، در کوارتر چهارم ملی پوشان با هوشیاری بازی کردند و توانستند کوارتر چهارم را هم با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ پیروز شدند. تا در پایان با نتیجه ۸۰ بر ۶۸ پیروز این مسابقه باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بسکتبال ایران سوریه قزاقستان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال