Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@18:47:25 GMT

راهنمای خرید انواع مدل های شلوار مردانه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۲۸۷۳

راهنمای خرید انواع مدل های شلوار مردانه

شلوار مردانه یکی از مهم‌ترین اجزای استایل آقایان است که تأثیر به‌سزایی در افزایش جذابیت و زیبایی تیپ دارد. تنوع طرح و شکل در این لباس، بسیار زیاد است و بسته به سلیقه و شرایط می‌توان از هرکدام استفاده نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از مهم ترین معیارها و فاکتورها در خرید شلوار مردانه، شناخت مدل ها ی گوناگون آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقت داشته باشید که شلوار جزو اجزای اصلی هر استایل محسوب می شود و آشنایی با مدل های آن، شرایط را برای انتخاب بهترین مدل و ساخت استایل های زیبا فراهم می آورد.

مقدمه‌ای بر راهنمای خرید شلوار مردانه

شلوار مردانه یکی از مهم‌ترین اجزای استایل آقایان است که تأثیر به‌سزایی در افزایش جذابیت و زیبایی تیپ دارد. تنوع طرح و شکل در این لباس، بسیار زیاد است و بسته به سلیقه و شرایط می‌توان از هرکدام استفاده نمود.

بسیاری از مردم معتقند که آقایان به اندازه خانم‌ها، در انتخاب لباس و اکسسوری، سخت‌گیری  به خرج نمی‌دهند. اما این موضوع در خصوص مردان شیک‌پوش صادق نیست. برای خوشتیپ بودن باید به تک‌ تک اجزای تیپتان توجه داشته باشید و بهترین و هماهنگ‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. به طور مثال نمی‌توانید شلوار جین را با پیراهن کلاسیک ست نمایید، زیرا هیچ هماهنگی و تناسبی با هم ندارند.

ویژگی‌های شلوار مردانه

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار مردانه عبارتند از

تنوع زیاد در طرح و جنس تنوع بالا در رنگ‌بندی تنوع زیاد در نوع قرارگیری در پا تأثیر فوق‌العاده بر شیک بودن و افزایش جذابیت استایل

در بین ویژگی‌های معرفی شده، وجود تنوع زیاد در طرح و جنس یکی از مهم‌ترین موارد است. شما می‌توانید برای هر محیط و استایلی که مدنظر دارید، شلوار مناسبی را انتخاب کنید. به طور مثال اگر قصد رفتن به مهمانی دوستانه را دارید، شلوار جین یا کتان گزینه‌ای مناسب است که براساس سلیقه می‌توان هرکدام را انتخاب کرد. شلوارهای اسلش و بگی برای فعالیت‌های ورزشی و رفتن به طبیعت، گزینه‌های مطلوبی محسوب می‌گردند. شلوارهای پارچه‌ای کلاسیک نیز عموماً در مجالس اداری و محافل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در زمان استفاده هریک از مدل‌های شلوار، باید نسبت به هماهنگی آن با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها توجه داشت. هرچقدر این هم‌خوانی بیشتر باشد، ظاهرتان شیک‌تر خواهد بود و دیگران نیز توجهی مثبتی به شما خواهند داشت.

هنگام خرید شلوار مردانه باید حتماً به جنس پارچه آن دقت کنید. بعضی از انواع شلوار را هنگامی که پا می‌کنید، از زیبایی آن لذت خواهید برد؛ اما پس از مدتی کوتاه، شلوار بد شکل می‌شود و به اصطلاح «جا می‌اندازد». بهتر است هنگام خرید شلوار مردانه، از انواع پارچه ترکیب با کش بافت استفاده کنید. معمولاً شلوارهایی که بیش از 4درصد کشبافت داشته باشند، دیرتر تغییر شکل می‌دهند. همچنین موقعی که شلوار را پایتان می‌کنید، حالت جذب و زیباتری به خود می‌گیرند. انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیاری دارد. پس به این مسئله دقت کنید.

شلوار مردانه کتان

همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر شد، تنوع بالایی در مدل‌بندی و طرح شلوار مردانه وجود دارد اما در یک دسته بندی کلی، می‌توان آن‌ها را به دو نوع اسپرت و رسمی تقسیم‌بندی کرد. شلوارهای اسپرت همان‌گونه که از نامشان پیدا است، در تیپ‌های کژوال و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شلوارهای رسمی نیز در مراسم‌ها و محافل رسمی و اداری کاربرد دارند.

شلوار کتان جزو گزینه‌های کلاسیک و نیمه‌رسمی قرار می‌گیرد که هم برای تیپ روزمره و هم مهمانی، مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع شلوار، تنوع بالای آن در رنگ می‌باشد. شلوار کتان در رنگ‌های مختلفی اعم از مشکی، سرمه‌ای، خاکستری، کرم، قهوه‌ای، سبز و حتی زرشکی وجود دارد و با انواع تیشرت، پیراهن اسپرت، کت اسپرت و بافت‌های زیبا، به خوبی ست می‌گردد.

دمپا در شلوار کتان، می‌تواند به صورت کشی، پاکتی و ساده باشد که انتخاب و خرید هریک از آن‌ها کاملاً به سلیقه هرکس ربط دارد.

نحوه ساخت ست با شلوار مردانه کتان

اگر قصد خرید مدل کتان را دارید، حتماً به رنگ آن توجه ویژه‌ای داشته باشد. برخی از رنگ‌های کلاسیک مثل مشکی و سرمه‌ای هیچ‌گاه از مد خارج نمی‌شوند و از طرفی هماهنگی بسیار خوبی با لباس‌های دیگر دارند. اما بعضی از رنگ‌ها مثل سبز، آبی روشن، کرم و حتی قهوه‌ای، جزو انتخاب‌های خاص برای شلوار کتان محسوب می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را با هر رنگ و لباس دیگری ست کرد.

اگر رنگ قهوه‌ای روشن را انتخاب نمودید، می‌توانید آن را با پیراهن اسپرت سفید ست کنید. این ترکیب، جلوه ظاهری بسیار مطلوبی دارد. همچنین ترکیب پیراهن با شلوار کتان خاکستری نیز، یک استایل جذاب و مناسب برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها است.

شلوار کتان را می‌توان هم در محیط‌های رسمی و هم غیر رسمی استفاده کرد. اما در هرکدام باید هماهنگی کامل میان شلوار و سایر لباس‌ها وجود داشته باشد. شلوار کتان با انواع مدل‌های کفش اعم کفش‌های چرم، صندل، ورزشی و حتی نیم بوت ست می‌شود و در هر حالت نیز، ظاهر جذاب و زیبایی را خلق می‌کند.

اگر می‌خواهید شلوار کتان را برای تیپ اداری بپوشید، بهتر است از رنگ‌های متضاد در استایلتان استفاده کنید. در این حالت، ظاهرتان بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

شلوار مردانه جین

در میان انواع مدل‌ های شلوار مردانه، جین یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین گزینه‌ها است. این پوشش جذاب نخستین بار توسط شخصی به نام «لوی استراوس» طراحی شد و به سرعت در بین مردم جهان، مشهور گردید. پارچه اصلی مورد استفاده برای شلوار جین، دنیم نام دارد که یک پارچه نسبتاً ضخیم با طرح راه راه است.

در ایران اشتباهاً پوشاک جین را با نام لی نیز می‌شناسند. لی (Lee) یکی از معتبرترین برندهای تولید محصولات جین است و نخستین بار این برند، محصولات جین را در ایران عرضه کرد. به همین دلیل پوشاک جین، در بین کسبه و اهل بازار، به نام لی مشهور است.

مدل‌های شلوار مردانه جین

مدل‌بندی در شلوار جین تنوع زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها دارای جذابیت و زیبایی خاص خود هستند. برای انتخاب بهترین شلوار مردانه جین، باید به خوبی طرح‌های آن را بشناسید. برخی از طرح‌ها، حالت چسب در پاها دارند و صرفاً برای افراد لاغر مناسب هستند؛ در حالی که بعضی دیگر به صورت راسته در پا قرار می‌گیرند و افراد نسبتاً چاق نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. در ادامه به معرفی و بررسی مدل‌بندی‌های شلوار جین می‌پردازیم.

اسکینی یا چسب

این طرح، به صورت کاملاً چسب در پاها قرار می‌گیرد و پارچه مورد استفاده برای دوخت آن نیز کاملاً کشی است. نوع اسکینی برای کسانی که پاهای لاغری دارند، تیپ زیبایی می‌سازد اما اگر ران‌ پاهایتان چاق است، به هیچ وجه سمت آن نروید.

راسته

طرح راسته یکی از محبوب‌ترین طرح‌های شلوار جین است که سنتی‌ترین آن نیز محسوب می‌شود. این طرح برای افراد با وزن عادی و کمی چاق قابل استفاده است و ورزشکاران نیز علاقه ویژه‌ای به آن دارند. جین راسته، از قسمت باسن تا پا، به صورت صاف قرار می‌گیرد و حالت چسبانی ندارد.

لوله تفنگی

جین لوله تفنگی در قسمت مچ نسبت به سایر قسمت‌ها باریک‌تر است و برای کسانی که ران چاقی دارند، انتخاب بسیار عالی به شمار می‌رود. پوشیدن جین لوله تفنگی موجب متعادل دیده شدن وزن بدن در افراد چاق می‌گردد.

مخروطی

این مدل از لحاظ ظاهری، چیزی بین اسکینی و راسته است و زیبایی قابل توجهی در پا دارد. جین مخروطی در قسمت ران و مچ پا، کمی تنگ است اما در سایر قسمت‌ها، حالت آزاد دارد.

زاپ‌دار

شلوار جین زاپ‌دار یا پاره، گزینه محبوب جوانان خاص ‌پسند است که جلوه منحصر به فردی در تیپ و ظاهر دارد. میزان پارگی موجود در جین زاپ‌دار، متفاوت است اما نباید زیاد و اغراق شده باشد زیرا ظاهر نامطلوبی را به وجود می‌آورد. لی زاپ دار را می‌توان با تیشرت اسپرت، کفش کتانی و پیراهن اسپرت ست نمود.

شلوار مردانه اسلش

شلوار مردانه اسلش یکی از جذاب‌ترین طرح‌های اسپرت است که بسیاری از آقایان آن را در زمان ورزش و تفریح استفاده می‌کنند. عده‌ای از مردم طرح اسلش را با راحتی اشتباه می‌گیرند، اما این دو با یکدیگر تفاوت دارند. شلوارهای راحتی به دلیل حالت گشاد مانندشان، صرفاً در منزل قابل استفاده هستند؛ اما طرح اسلش به دلیل طراحی زیبا و شکل مناسب قرار گیری در پا، در استایل‌های غیر رسمی و اسپرت کاربرد دارد.

ویژگی‌های طرح اسلش

برخی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های مدل اسلش عبارتند از:

راحتی مناسب در پا داشتن کش در قسمت کمر برای تنظیم اندازه شلوار انعطاف‌پذیری مناسب در قسمت مچ قابلیت هماهنگی با لباس‌های ورزشی عدم ایجاد حس سنگینی در پا ظاهر جذاب و زیبا تنوع بالا در رنگ

البته علی رغم وجود تنوع زیاد رنگ‌بندی شلوارهای اسلش، عموماً رنگ‌های مشکی، طوسی و سرمه‌ای آن پرطرفدار هستند زیرا به خوبی با سایر طیف‌ها هماهنگ می‌شوند.

نحوه ساخت ست با شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش به دلیل طراحی و راحتی خاص خود، در بین جوانان به ویژه افرادی که به تیپ‌های غیررسمی علاقه دارند، بسیار پرطرفدار است. این شلوار با به خوبی با لباس‌های دیگر ست می‌گرد و ترکیب‌های جذابی را خلق می‌کند که در ادامه بعضی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اسلش و تیشرت

این ترکیب در بین جوانان بسیار متداول است و جلوه ظاهری فوق‌العاده‌ای دارد. در ساخت ست اسلش و تیشرت، رنگ اجزای ست باید کاملاً با یکدیگر متناسب باشند. انتخاب هردو جز از یک رنگ، منعی ندارد اما معمولاً توصیه می‌شود که از رنگ‌های مکمل استفاده نمایید.

اسلش و هودی

هودی، نوعی بلوز کلاه‌دار جلو بسته است که معمولاً حالت گشادی دارد و به خوبی اضافه وزن بدن را پوشش می‌دهد. هودی را می‌توان با مدل‌های مختلفی از شلوارهای اسپرت مثل جین، ست کرد اما ترکیب آن با طرح اسلش، جلوه منحصر به فردی دارد. از این ترکیب می‌توانید در هنگام طبیعت‌گردی و گردش استفاده کنید و ظاهر زیبایی برای خود به وجود آورید.

اسلش و کاپشن

برخی از کاپشن‌های اسپرت و کژوال مثل کاپشن خلبانی، به خوبی با طرح اسلش ست می‌شوند و هماهنگی بین این ست به حدی است که حتی از آن می‌توانید برای گرفتن عکس‌های خاص در آتلیه نیز استفاده کنید. در این ترکیب، قد کاپشن تأثیر مهمی بر بهبود جلوه ظاهری دارد. اگر کاپشن بیش از حد بلند باشد، استایل زیبایی خلق نخواهد شد.

شلوار مردانه پارچه‌ای کلاسیک

تا به حال در بین انواع مدل های شلوار مردانه معرفی شده، صرفاً طرح‌های اسپرت و نیمه‌ رسمی مورد بحث قرار گرفتند و اشاره‌ای به طرح‌های کلاسیک و رسمی نشد. شلوار پارچه‌ای برای آقایان خوش‌ پوش و کسانی که به طور حرفه‌ای از سبک‌های کلاسیک پیروی می‌کنند، یکی از مهم‌ترین اجزای استایل است.

شلوارهای کلاسیک مردانه مدل‌بندی‌های متنوعی دارند که این مدل‌بندی براساس معیارهایی همچون جنس پارچه، فاق، نوع دوخت و... انجام می‌شود. کیفیت بالای دوخت در شلوارهای کلاسیک، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا دوخت نامناسب، می‌تواند کل تیپ را تحت تأثیر قرار داده و آن را خراب کند.

بسیاری از آقایان برای خرید شلوار کلاسیک ترجیح می‌دهند تا ابتدا پارچه مورد نظرشان را خریداری نموده و سپس آن را نزد خیاط ببرند. طبیعتاً شلوار دوخته شده در این حالت تطابق کامل‌تری با بدن دارد زیرا خیاط پیش از آغاز فرایند دوخت، تمام‌ ابعاد مورد نیاز را اندازه‌گیری می‌کند.

ویژگی‌های شلوار مردانه کلاسیک

شلوارهای کلاسیک ویژگی‌های مختلفی دارند که آن‌ها را نسبت به سایر مدل‌ها متمایز می‌سازد. در ادامه به معرفی اجمالی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

پل کمربند

در ناحیه کمر اکثر شلوارهای پارچه‌ای، قسمتی برای قرارگیری کمربند وجود دارد که به آن پل می‌گویند. با توجه به اینکه در ساخت استایل با کت و شلوار، پیراهن داخل شلوار قرار می‌گیرد، استفاده از کمربند برای تکمیل استایل، متداول است.

کمربند برای نگه داشتن شلوار بر روی بدن و نیفتادن آن استفاده می‌شود اما برای مردان چاق چندان کارایی ندارد. افراد چاق معمولاً از ساس‌بند یا بندک به جای کمربند استفاده می‌کنند. برای استفاده از ساس‌بند، شلوار نباید دارای پل کمربند باشد و همچنین نباید پارچه آن در اثر تماس با گیره ساس‌بند آسیب ببیند.

دکمه و سگک‌های مختلف

بسیاری از طراحان مد برای راحت‌تر قرار گرفتن شلوارهای کلاسیک بر روی پا، علاوه بر دکمه و زیپ‌های رایج از گیره و سگک نیز استفاده می‌کنند. این سگک و گیره به نوعی تنظیم کننده نیز هستند و طبق شرایط می‌توان از هرکدام استفاده کرد.

جنس پارچه

پارچه‌های مورد استفاده در شلوارهای کلاسیک، تنوع زیادی دارند که معمولاً با کیفیت‌ترین آن‌ها، گران‌تر هستند. به طور مثال پارچه‌های فاستونی به سبب جنس مرغوب و قابلیت دوخت عالی، جزو متداول‌ترین و البته گران‌ترین گزینه‌ها هستند. پارچه‌های پشمی نیز معمولاً در فصل زمستان و سرما کاربرد دارند و ظاهرشان بسیار شیک و جذاب است.

معیارهای خرید انواع شلوار مردانه

تا به اینجا اطلاعات کاملی در خصوص مدل‌بندی‌های گوناگون شلوار مردانه و ویژگی‌های آن‌ها بیان گردید. به طور کلی در خرید هرگونه لباس، توجه به یک سری معیار و قوانین اهمیت بالایی دارد زیرا می‌تواند به بهبود خرید کمک کند. شلوار مردانه نیز این قاعده مستثنی نیست که در ادامه به بیان معیارهای خرید آن می‌پردازیم.

جنس پارچه مناسب

جنس پارچه در انواع مدل های شلوار مردانه، متفاوت است که هر کدام زیبایی و مزایای خاص خود را دارند. به طور مثال پارچه کتان، خیلی سبک است و به همین دلیل در روزهای گرم سال بیشتر استفاده می‌شود. همچنین، مدل جین نیز در فصل بهار و تابستان کاربرد زیادی دارد. در نقطه مقابل مدل‌های پشمی بیشتر در زمستان و تیپ‌های زمستانی استفاده می‌شوند. این شلوارها وزن زیادی دارند و مراقبت از آن‌ها، کار نسبتاً دشواری است.

به طور کلی همیشه یادتان باشد که پارچه لباس‌هایتان را متناسب با آب و هوا و شرایط انتخاب کنید.

اندازه شلوار مردانه

اندازه شلوار باید کاملاً متناسب با پا و کمرتان باشد و به همین دلیل، همواره توصیه می‌شود که پیش از خرید، محصول را پرو کنید. در زمان پوشیدن شلوار، نباید احساس تنگی در قسمت کمرتان داشته باشید. این موضوع را می‌توانید با قرار دادن انگششتان بین کمر و پارچه کالا موردنظرتان بسنجید. شلوار باید به صورت راسته در پا قرار بگیرد تا ظاهر جذابی خلق کند. البته برخی از مدل‌های جین مثل لوله تفنگی، اسلیم و اسکینی حالت چسب در پا دارند و این موضوع در اندازه‌ آن‌ها کاملاً طبیعی است.

قد

یکی از مهم‌ترین معیارها که در منابع مختلف راهنمای خرید انواع مدل های شلوار مردانه همواره به آن اشاره می‌گردد، قد محصول است. اگر قد کوتاهی دارید و بدنتان چاق است، نباید شلوارهای کوتاه را بپوشید. قد شلوار در اکثر مدل‌ها به گونه‌ای است که تا به روی کفش برسد. البته در مدل‌های پارچه‌ای، قسمت دمپا را می‌دوزند تا جلوه و اندازه بهتری در پا داشته باشند.

فاق

فاق یکی از مهم‌ترین فاکتورهای هر شلوار محسوب می‌گردد. طرح‌های اسپرت مثل جین، غالباً فاق نسبتاً کوتاهی دارند اما مدل‌های کلاسیک فاق بلند هستند. مردان با قد متوسط ترجیحاً باید از شلوارهای با فاق متوسط و کوتاه استفاده کنند. فاق شلوار نباید خیلی بلند و یا خیلی کوتاه باشد زیرا در هر دو حالت جلوه نامطلوبی دارد.

قیمت

همیشه در خرید انواع مدل های شلوار مردانه، به دنبال با کیفیت‌ترین گزینه‌ها باشید. انتخاب‌های با کیفیت شاید قیمت بالایی داشته باشند، اما تا مدت طولانی قابل استفاده هستند و می‌توانند ظاهر مناسبشان را حفظ کنند. در نفطه مقابل، مدل‌های ارزان، معمولاً دوخت و کیفیت پارچه مطلوبی ندارند و شکل ظاهری‌شان نیز نامناسب است.

چند نکته مهم برای خرید و ست شلوار مردانه یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خریداری شلوار مردانه، نحوه قرارگیری بر روی پا است. در خصوص طرح‌های کلاسیک و رسمی، معمولاً توصیه می‌شود که کمر شلوار در قسمت فوقانی استخوان لگن و زیر ناف واقع شود. مدل‌های جین و کتان نیز باید کاملاً کیپ پا گردند و حالت خیلی گشاد و یا خیلی تنگ نداشته باشند. اگر به دنبال گزینه‌های خاص هستید، شلوار مخمل کبریتی انتخاب مناسبی برایتان است. این طرح بیشتر در فصل سرما کاربرد دارد و باید کاملاً اندازه و فیت پاها باشد و از طرفی نباید حالت پف و گشادی در پا ایجاد کند. این پوشش زیبا را می‌توانید در استایل‌های کژوال زمستانی خود استفاده نمایید. در زمان انتخاب مدل‌های جین، حتماً طرح‌هایی را انتخاب کنید که به صورت کاملاً صاف و بدون چین‌خوردگی بر روی بدن قرار بگیرند. جین‌های راسته در این خصوص گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند. انتخاب و خرید جین لوله‌ تفنگی و اسکینی نیز کاملاً به سلیقه هر کس بستگی دارد. یکی از دغدغه‌های آقایان در زمان خرید شلوار، نحوه شست و شوی آن است. شما باید در خصوص نکات ضروری شست و شوی هر لباس، از فروشنده سوال بپرسید. به طور مثال مدل‌های کتان باید با آب کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد و مایع لباس‌شویی هم رنگ، شسته شوند. در زمان خرید طرح اسلش، حتما به تعداد جیب‌های آن توجه داشته باشید. با توجه به اینکه از این مدل معمولاً در فعالیت‌های ورزشی و طبیعت‌گردی استفاده می‌شود، ترجیحاً باید تعداد جیب آن 2 تا 4 عدد باشد. افراد لاغر اندام مشکلی برای استفاده از لباس‌های اندامی ندارند اما این موضوع برای افراد چاق، کاملاً برعکس است. اگر چاق هستید، توصیه بر این است که از شلوارهای با دمپا گشاد استفاده کنید تا تناسب کاملی بین پاها و بالاتنه بدنتان برقرار گردد. نحوه بسته شدن شلوارها معمولاً به صورت زیپ یا دکمه است که انتخاب هریک از آن‌ها، کاملاً سلیقگی می‌باشد. با این حال اکثر آقایان جنس‌های زیپ‌دار را ترجیح می‌دهند. رنگ جزو مهم‌ترین مشخصات در خرید هر لباسی است که تأثیر مهمی بر زیبایی و یا حتی زشت شدن تیپ دارد. در خصوص شلوار، معمولاً توصیه می‌شود که رنگ‌های رایج مثل مشکی، سرمه‌ای، آبی تیره و روشن (برای جین) خاکستری، نوک مدادی و حتی قهوه‌ای را در اولویت قرار دهید. این رنگ‌ها به خوبی با سایر طیف‌ها ست می‌شوند و ظاهر زیبایی خلق می‌نمایند. تا زدن دمپای شلوار، یکی از تکنیک‌هایی است که برخی از آقایان در استایل‌های کژوال از آن استفاده می‌کنند. این تکنیک برای مدل‌های جین و کتان معمولاً نتیجه مطلوبی دارد اما نباید در آن اغراق شود. یکی از جدیدترین طرح‌های جین، جین سنگ‌شور است که جلوه فوق‌العاده‌ای دارد و آقایان خوش‌پوش همواره آن را در اولویت خرید قرار می‌دهند. سخن آخر

در این مقاله اطلاعات کاملی در خصوص راهنمای خرید انواع مدل های شلوار مردانه بیان شد. با شناخت کامل مدل‌بندی‌ها، توجه به رنگ و کیفیت مناسب و در نظر گرفتن موقعیت، می‌توانید بهترین شلوار مردانه را برای خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب شلوار مردانه می توانید به لینک https://dayanshop.com/blog/uide-for-buying-mens-pants/  مراجعه کنید.

منبع: دانا

کلیدواژه: خرید شلوار مردانه استفاده می کنند یکی از مهم ترین توصیه می شود ترین گزینه ها مورد استفاده راهنمای خرید استفاده کنید قرار می گیرد داشته باشند انتخاب کنید داشته باشید مدل بندی ها مدل های جین طور مثال شلوار کتان باید کاملا تنوع زیاد جنس پارچه شلوار جین رنگ ها ویژگی ها پارچه ای زاپ دار قهوه ای سرمه ای لباس ها بر روی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید اعلام کرد: پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغل‌های مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌های مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محل‌های انتخابی توسط داوطلبین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بنابراین آن دسته از متقاضیانی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتاً قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و آن دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محل‌های خود را دارند می‌بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتاً تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمان‌های تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن، تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.

تاکید می‌شود متقاضیان مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر، آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد، لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز، ویرایش شغل‌های انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.

کد خبر 6090537

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی