Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمددر ابتدای سکانداری خود بر دانشگاه علوم پزشکی با شناسایی مشکلات بیمارستان ها در صدد خدمات دهی مناسب تر و مطلوب تر به بیماران در این بیمارستان ها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس کرونا ویروس همچنان در صدد یافتن قربانیان جدید است تا آنها را به کام مرگ بکشاند هرچند افرادی که از ماسک استفاده نکرده و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند در کمترین زمان ممکن در چنگال آن گرفتار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای فعلی کرونا همچنان در کهگیلویه و بویراحمد قربانی می گیرد تا شمار قربانیان آن در روزهای گذشته به 1073 نفر افزایش پیدا کند هر چند گسترش اومیکرون و انتقال آن سبب افزایش تلفات و همچنین تست های مثبت کرونا شده است.

از طرفی افزایش و تولید واکسن، کاهش مرگ و میرها، گره نزدن مسائل بهداشت و درمان به موضوعات سیاسی، همچنین تقاضای کشورهای مختلف دنیا برای دریافت واکسن از ایران از جمله موضوعاتی است که با روی کارآمدن  آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم مشاهده شد اما توجه به توسعه و تجهیز بیمارستان ها برای مبارزه با این بیماری منحوس توسط رئوسای آن در راس سرپرست جدید دانشگاه باید در دستور کار قرار گیرد در این رابطه استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایطی با ویروس امیکرون مبارزه می کند که به نظر می رسد به نسبت استان های همجوار از امکانات و تحهیزات کمتری برخورد دار است هر چند موفقیت هایی را برای مبارزه با کرونا دست آورده است از طرفی  توسعه و تجهیز بیمارستان ها در شهرستان های استان از جمله مواردی است که  می تواند در جهت حل مشکلات  درمانی مردم و جلوگیری از مهاجرت انها به مرکز استان یا استان های همجوار موثر واقع شود.

در همین رابطه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در شرایط فعلی در کنار بیمارستان شهید جلیل یاسوج به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کند، این موضوع هر چند می تواند بار فشار مضاف  بر بیمارستان معین کرونای استان یعنی شهید جلیل را بکاهد اما دریافت نتیجه ای موفق و مثبت در گروی توسعه و  تجهیز امکانات در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در مرکز شهر یاسوج است.

در این بیمارستان کادر و پرسنل بهداشت در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند تا سلامت شهروندان و کسانی که به این بیمارستان برای موضوعات درمانی مراجعه می کنند حفظ شود.

این بیمارستان در شرایط فعلی با مشکلات و کمبودهایی مواجه است و رفع آن سبب خدمات دهی مناسب تر و با کیفیت تر به شهروندان می شود در همین راستا رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در گفتگو با رسانه ها گفت:  بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تا همین چند ماه پیش یعنی دی ماه 1400، ماهانه حدود 6 میلیارد تومان درآمد داشت، اما اکنون به ماهی 600 میلیون کاهش یافته است.

نیازی عنوان کرد: وقتی ریاست بیمارستان را بر عهده گرفتم، این بیمارستان 58 میلیارد تومان به شرکت‌های مختلف بدهکاری داشت.

وی گفت: با وجود اینکه برگزاری کمیته‌های مختلف بسیار ضروری است، اما گویی هیچ کمیته‌ای در این بیمارستان برگزار نمی‌شده است. اما از حالا کمیته‌های بیمارستان راه افتاده‌اند.



نیازی اضافه کرد: 6 ماه دستگاه اکسیژن بیمارستان خراب بوده است و به جای آن از کپسول استفاده می‌کردند که اصلاً به صرفه نبوده است. این در حالی است که اگر دستگاه اکسیژن وجود داشت، اصلا نیازی به کپسول نبود.

رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی یادآور شد: در سایه نبود نظارت، درآمد 6 میلیاردی آن به 600 میلیون کاهش یافته است.

وی گفت: وضعیت برق این بیمارستان اصلاً مطلوب نیست و در فصل گرما این وضعیت برق اصلاً کفاف نمی‌دهد و اگر قرار باشد پست برق مستقل برای بیمارستان بزنند 3 میلیارد تومان هزینه در بردارد که همین مسأله تبدیل به بحران شده است؛ گویی در این سال‌ها کسی نبوده است که به این وضعیت سر و سامان دهد.

نیازی با اشاره به اینکه سعی کردیم پرداختی‌ها را به روز و منظم کنیم گفت: بدهی برق و گاز بیمارستان حدود 400 میلیون تومان و بدهی آب آن نزدیک به یک میلیارد تومان است.

در شرایط حاضر  غلام نژاد سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان باید در میدان عمل  و با روحیه جهادی متناسب با سیاست های دولت سیزدهم درصصد ارائه راهکار و حل مشکلات در بیمارستان های استان و بیمارستان شهید بهشتی یاسوج باشد و از طریق رایزنی های خودبا مسئولان استانی و حوزه وزارت بهداشت از یک سو به دنبال پراخت های بدهی ها و از سوی دیگر به دنبال توسعه تجهیزات در این بیمارستان باشد زیرا همان گونه که در قبل ذکر شد بیمارستان های استان نیازمند تکمیل تجهیزات و همچنین بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در کنار بیمارستان معین کرونا در حال خدمات دهی به بیماران کرونایی است و توجه به آن سبب خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی میلیارد تومان بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج