Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم تکمیل دیوار حائل "بلوار رجاء" در یاسوج بعد از گذشت دو سال از بارش های سیل آسای نوروز 98 ،ساکنین این منطقه از شهر را نگران کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بعد از بارش های سیل آسای نوروز 1398 در شهر یاسوج بخشی از خیابان پشت بلوار رجاء جنب رودخانه بشار یاسوج به درون رودخانه ریخته شد که این موضع نگرانی های را برای ساکنین این منطقه از شهر یاسوج بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون سابق طرح و توسعه شرکت آب و منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در زمستان همان سال در گفتگو با این پایگاه خبری از تخریب بخشی  از خیابان جنب رودخانه بشار در بلوار رجاء خبر داده بود.

وی عنوان کرده بود که با تامین بخشی از اعتبارات و همچنین تامین مصالح به وسیله صدور مجوز منابع طبیعی و محیط زیست، توسط امور آب منطقه ای و امور فنی استانداری ساخت بخشی از دیوار حائل به منظور جلوگیری از ریزش و تخریب حاشیه رودخانه بشار و پیشگیری از خطر احتمالی برای ساختمان های مجاور انجام می شود.

وی بیان داشته که مدیریت بحران و سازمان برنامه بودجه برای تکمیل این موضوع اعتبار مورد نیاز چیزی حدود 10 الی 12 میلیارد ریال تامین کنند، ماموریت در این نقطه شهر علاوه بر حفظ بستر رودخانه جهت جلوگیری از تخریب، حفظ محیط زیست و ساخت و سازهای مجاور رودخانه است.

با وجود گذشت 2 سال از این موضوع متاسفانه همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است این پروژه همچنان تکمیل نشده است و ساکنی این خیابان همچنان بلاتکلیف هستند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بلوار رجاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است