Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:13:00 GMT

طالع بینی یکشنبه 8 اسفند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۲۹۰

طالع بینی یکشنبه 8 اسفند

در ین بخش از قسمت سرگرمی ناطقان طالع بینی روزانه را مشاهده می کنید.
ماه تولدفال روزانه - یکشنبه 08 اسفند 1400

فال روز متولدین فروردین: شما انتخاب کرده اید که بیشتر به صدای درون خود توجه کنید. در هر کاری که انجام می دهید آرزوی کمال دارید. عملی و منطقی خواهید بود. کمی ماجراجو بودن به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فال روز متولدین اردیبهشت: اگرچه به نظر می رسد این روز مانند همه روزهای عادی دیگر باشد، اما بسیار پر هیجان خواهد بود. به سختی تلاش می کنید تا با بار اضافی کنار بیایید، کاملاً تخلیه می شوید و احتمالاً بیمار می شوید. فعال و مشغول ماندن هیچ اشکالی ندارد. اما زیاده روی بد است. سعی کنید وظایف و مسئولیت هایی را به عهده بگیرید که بتوانید بدون شکستن کمر و یا فرسودگی از عهده آنها برآیید.

فال روز متولدین خرداد: امروز پیوندی که با دوستان خود به اشتراک می گذارید قوی تر می شود. همچنین احتمال دارد عاشق شوید. اگر دانشجو هستید، این مرحله برای شما خوب است. در کنار عشق نمرات خوبی هم خواهید گرفت. احتمالاً در فعالیت های فوق برنامه شرکت خواهید کرد.

فال روز متولدین تیر: اعمال شما تحت سلطه ویژگی تکانشی شما خواهد بود. در روز، چشمان خود را بر روی جنبه های منفی ببندید و فقط روی جنبه های مثبت تمرکز کنید. عمل شما به جای تفکر نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

فال روز متولدین مرداد: ممکن است با نگرش رئیسی همسرتان، مشکل داشته باشید. بهترین کار این است که سعی کنید اختلافات فردی را با شریک زندگی خود حل کنید. در زمینه کاری، امروز رضایت بخش خواهد بود.

فال روز متولدین شهریور: تو امروز مثل یک پرنده آزاد هستی. این باید برای سطح اعتماد به نفس شما خوب باشد. اما همه می خواهند شما را به زنجیر بکشند.

فال روز متولدین مهر: دوباره آن زمان است که مردم دور هم جمع می‌شوند و داستان‌های قدیمی خانوادگی را دنبال می‌کنند. بنابراین انتظار داشته باشید که یک ملاقات بزرگ با اقوام دور و نزدیک خود خواهید داشت که ممکن است مدت طولانی آنها را ندیده باشید. امروز ممکن است به شما ثابت کند که فاصله نمی تواند هیچ کمکی به کاهش روابط فرزندی کند. همچنین در این روز شاد و زیبا در هنگام شب منتظر ملاقات با افراد جدید باشید.

فال روز متولدین آبان: این احتمال وجود دارد که امروز خود را در یک موقعیت دشوار بیابید. ممکن است روز خود را با احساس تنهایی و پوچی شروع کنید، اما در عین حال، مسئولیتی نیز بر عهده خواهید داشت که مانع از نشان دادن آن می شود. سعی کنید ذهن خود را از افکار منفی دور نگه دارید. کار و دوستان به شما کمک می‌کنند تا بعداً در روز شاد باشید.

فال روز متولدین آذر: امور خانه ساکت و عالی خواهد ماند. با این حال، در محل کار، انتظار داشته باشید که در اواخر روز حرکت نرم تری داشته باشید.

فال روز متولدین دی: شما هرگز به اندازه امروز به ظاهر خودتان توجه نخواهید کرد. این توجه ممکن است برای یک جلسه کاری مهم باشد یا برای تحت تأثیر قرار دادن معشوقه‌تان، اما شما در مورد نحوه لباس پوشیدن خود بسیار دقیق خواهید بود. این روز برای شما هم در محل کار و هم در خانه جذاب خواهد بود.

فال روز متولدین بهمن: آگاه باش! شما ممکن است مورد خشم رئیس تان قرار بگیرید. در کمال ناامیدی شما، همکارانتان ممکن است از شما حمایت کنند. اما می توانید عصر به جایی بروید که حال شما را بهتر کند.

فال روز متولدین اسفند: در حالی که احتمالاً امروز با قراردادهای جدید یا پیشنهادهای شغلی غرق خواهید شد، بهتر است قبل از اینکه آنها را قبول کنید، تمام جوانب مثبت و منفی پیشنهادات را به دقت تجزیه و تحلیل کنید، تا مبادا بعداً از کار خود پشیمان شوید. طالع بینی شما، به یک قرار شام در شب را با یک شخص خاص اشاره می کند.

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فال روز متولدین داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 6087819

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳