Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت و در ذیل ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی کارگاه های تخصصی یکروزه برای جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در کارگاه یک روزه جهاد تبیین اظهار کرد:از مهمترین خصوصیت های امام کاظم(ع) توجه به روشنگری و تبیین حقایق است و ایشان در همه شرایط پرچم دار جهاد تبیین بود و امروز در سالروز شهادت هفتمین امام بزرگوار شیعیان و مسلمانان جهان بهترین فرصت برای بازخوانی سیره رفتاری ایشان و الگوگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاد در انقلاب اسلامی یک واژه شناخته شده است چراکه جهاد همواره در شرایط مختلف پیروزی های بزرگی رقم زده و البته جهاد ضروریاتی دارد که ایمان، عمل صالح، بصیرت، شناخت موقعیت ها و فرصت ها و استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله آنها است.

سرهنگ کریمی بیان کرد: جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم جهاد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم است که مقام معظم رهبری از سال های گذشته آن را مطرح کردند و در سخنرانی های اخیر تاکید ویژه بر آن داشتند و قطعا جهاد تبیین موثرترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه های دشمنان در تحریف و به فراموشی سپردن دفاع مقدس یکی از عرصه های مهم جهاد تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است و این برکات زیادی خواهد داشت که زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله آنهاست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: در راستای عملیاتی کردن جهاد تبیین در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت و در ذیل ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی کارگاه های تخصصی یکروزه برای جوانان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفته و تربیت شبکه راویان تخصصی در جهاد تبیین را هدف گذاری کردیم.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان مرکزی بزرگترین جهاد در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود، گفت: امروز کلیه کارگروه ها وکمیته های کنگره شهدای استان مرکزی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این خصوص با قوت فعالیت دارند و امیدواریم خروجی های قابل قبول از جمله تربیت مربیان در این راستا شاهد باشیم.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت هنر و رسانه و بستر فضای مجازی در عرصه جهاد تبیین یک ضرورت مهم است و همانگونه که جوانان در تحقق بیانیه گام دوم نقش مهمی دارند امروز در جبهه مقدس جهاد تبیین جوانان باید پیشگام و میدان دار باشند.

انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: استان مرکزی جهاد تبیین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود