Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:30:10 GMT

دفتر رسمی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۶۱۳

دفتر رسمی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح دفتر رسمی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان عصر یکشنبه و با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و مسئولان استانی در شهرستان بانه برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا بیتا به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی بانه و مریوان معرفی شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم با ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی شاهد رونق اشتغال و حذف کولبری در منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید محمد افزود: سرمایه گذارانی که در منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان مستقر می‌شوند و از مزایا و معافیت‌های این منطقه بهره می‌شوند باید از نیروهای بومی این مناطق بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: کولبران مجاز دارای کارت بازرگانی نیز جزو اولویت‌های اشتغال زایی در این منطقه آزاد تجاری خواهند بود.

محمد تصریح کرد: اگر هم نیاز به آموزش‌های خاصی باشد خود سرمایه گذاران را ملزم خواهیم کرد که بستر آموزش افراد بومی را فراهم کنند.

کد خبر 5435254

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بانه سعید محمد مناطق آزاد منطقه آزاد بانه مریوان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی گرگان جهاد تبیین منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه