Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@06:07:28 GMT

لالیگا| پیروزی خانگی سویا در دربی آندلس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۶۳۴

لالیگا| پیروزی خانگی سویا در دربی آندلس

تیم فوتبال سویا با کسب یک پیروزی برابر رقیب همشهری جایگاهش در رده دوم جدول را تثبیت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای روز سوم از هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) از ساعت 18:45 تیم فوتبال سویا در دربی منطقه آندلس میهمان خود رئال بتیس را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان راکیتیچ در دقیقه 24 (پنالتی) و منیر الحدادی در دقیقه 41 گل‌های این بازی را برای سویا به ثمر رساندند. تنها گل بتیس هم در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط سرخیو کانالس به ثمر رسید.

با این نتیجه سویای رده‌ دومی پانزدهمین پیروزی‌اش را کسب کرد و با 54 امتیاز ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول، فاصله خود را با رئال بتیس رده سومی به  8 امتیاز افزایش داد.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لالیگا، از ساعت 21 رئال سوسیه‌داد به مصاف اوساسونا رفت و در آخرین بازی هم از ساعت 23:30 بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا بتیس لالیگا سویا بتیس لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم