Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:26:55 GMT

بازگشت ریس جیمز به ترکیب چلسی پس از دو ماه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۶۵۸

ریس جیمز پس از دو ماه دوری از میادین، در فینال لیگ کاپ انگلیس به میادین فوتبال بازگشت

مدافع ۲۲ ساله به دلیل مصدومیت همسترینگ برای دوره‌ای طولانی یکی از غایبان تیم توماس توخل بود. 

طرفداری | چلسی و لیورپول فینال لیگ کاپ فوتبال انگلستان را در استادیوم ومبلی برگزار می‌کنند. در دقیقه ۵۷ این دیدار، ریس جیمز جای آزپیلیکوئتا را در زمین مسابقه گرفت تا اولین بازی رسمی خود در سال ۲۰۲۲ را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع آخرین بازی جیمز برای چلسی به دسامبر ۲۰۲۱ برمی‌گردد که او در مقابل برایتون دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد. دو ماه پس از آن مصدومیت و اتمام مراحل ریکاوری، جیمز حضور دوباره در ترکیب چلسی را تجربه می‌کند. بازگشت یکی از بهترین‌‌های نیم فصل اول لیگ برتر، خبر بسیار خوبی برای توماس توخل محسوب می‌شود.

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند