Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:07:48 GMT

ایمن سازی جاده چرمشهر مطالبه مردم ورامین است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۳۶۶۱

ایمن سازی جاده چرمشهر مطالبه مردم ورامین است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در صحن علنی مجلس با خطاب قرار دادن وزیر راه خواستار توبیخ و تنبیه عواملی شدم که موجبات مرگ و میر شهروندان ورامینی در جاده چرمشهر را فراهم آورده اند.

نوش آبادی افزود: در این تذکر، اقدام سریع و فوری برای ایمن سازی جاده ورامین - چرمشهر را به عنوان اولویت برنامه وزیر بیان شد و وزارت راه و شهرسازی در اقدامی عاجل می‌بایست به ایمن سازی جاده ورامین به چرمشهر بپردازد تا دیگر شاهد از دست دادن شهروندان نباشیم و این امر از ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: رخدادهای چندسال اخیر موجی از نگرانی را فراهم آورده که هم اکنون به عنوان مطالبه اصلی محسوب می‌شود.

وی به رایزنی‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در این خصوص چندین مرحله با وزارت راه و شهرسازی رایزنی شده و تذکرات لازم انجام گرفته، ولی همچنان نسبت به چنین امر مهمی بی توجهی می‌شود.

نوش آبادی تسریع در ایمن سازی را خواستار شد و اظهار داشت: نسبت به داغدار شدن خانواده‌ها چه کسی پاسخگوست؟ بنابراین نسبت به ایمن سازی و رفع نواقص موجود تذکر می‌دهم تا در کمترین زمان ممکن مهم‌ترین اقدامات در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: متأسفانه علیرغم چندین بار تذکر و مکاتبه و ملاقات با وزیر و بیان مشکلات مسیر جاده ورامین به آبیاریک و چرمشهر و بروز حوادث تلخ و دلخراش و از بین رفتن جان ده‌ها نفر از مردم بیگناه به دلیل ناامن بودن و فقدان امکانات پیشگیری از حوادث و حادثه خیز بودن این محور، اقدام خاصی صورت نگرفته و این جاده همچنان قربانی می‌گیرد.

نوش آبادی ادامه داد: امیدوارم با این تذکر هر چه زودتر شاهد این باشیم که ضمن تأمین اعتبار و بودجه ایمن سازی این مسیر و توبیخ و تنبیه عوامل خاطی و افرادی که قصور کرده اند سریعاً به این مشکل رسیدگی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

کد خبر 5435249

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوش آبادی ورامین ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا عکس استانها خراسان رضوی گرگان جهاد تبیین نوش آبادی ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌

حسین امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تزریق این واکسن در برنامه جاری ایمن سازی کودکان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن افزود: اصل پیشگیری در بیماری‌های عفونی بسیار مهم‌تر از درمان است و تزریق این واکسن سبب کاهش بار جهانی بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی می‌شود.

وی با بیان اینکه باکتری پنوموکوک مهمترین عامل عفونت های مهاجم باکتریال در کودکان محسوب می شود، گفت: این بیماری طیف وسیعی از عفونت ها را شامل مننژیت، عفونت باکتریال تب دار، عفونت گوش میانی، سینوزیت، ذات الریه، عفونت ملتحمه چشم، عفونت در بافتهای نرم حفره چشم، عفونت در لایه های داخلی و دریچه های قلبی، التهاب استخوان و مغزاستخوان، عفونت پرده های محافظ قلب، عفونت یا التهاب وخیم قسمتی از صفاق، تورم والتهاب مفاصل، عفونت های بافت نرم و عفونت خونی را موجب می شود.

وی گفت: تزریق واکسن پنوموکوک در برنامه جاری ایمن سازی سبب ارتقاء سلامت کودکان می‌شود.

امامیان زمان تزریق این واکسن را در ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و ۱۲ ماهگی و همزمان با سایر واکسن های همان گروه سنی اعلام کرد.

کد خبر 6093414

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال