Web Analytics Made Easy - Statcounter

کپا آریزابالاگا با از دست دادن آخرین ضربه دور اول ضربات پنالتی، زمینه‌ساز قهرمانی لیورپول در لیگ کاپ انگلیس شد

اتفاقات عجیب امشب ومبلی، یادآور ضربات پنالتی فینال لیگ اروپای فصل قبل شد.

طرفداری | در فینال لیگ کاپ انگلیس ۲۲-۲۰۲۱، لیورپول در ضربات پنالتی از سد چلسی گذشت تا به جام قهرمانی برسد. بازی پس از تساوی در وقت عادی و اضافه، به ضربات پنالتی کشیده شد و لیورپولی‌ها با کسب برتری ۱۱-۱۰ قهرمان لیگ کاپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مرد سرنوشت‌ساز این فینال کپا آریزابالاگا بود. کپا که خاطرات خوبی از ضربات پنالتی لیگ کاپ نداشت، امشب در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه، جای ادوارد مندی را در زمین مسابقه گرفت تا ناجی چلسی شود، اما عکس این اتفاق افتاد. او یازدهمین پنالتی چلسی و بیست و دومین پنالتی مسابقه را به آسمان فرستاد تا تنها بازیکن ناموفق فینال در گل کردن پنالتی‌اش باشد. و البته باعث شکست تیمش نیز شد.

ضربات پنالتی فینال امشب ومبلی یادآور حوادث فینال لیگ اروپای ۲۱-۲۰۲۰ میان ویارئال و منچستریونایتد بود. داوید دخیا بیست و دومین پنالتی مسابقه را از دست داد و مانند کپا تنها پنالتی‌زن ناموفق بازی بود. به نوعی کپا در دیدار امشب به سرنوشت هم‌وطنش دچار شد. 

پنالتی از رفته دخیا مقابل رولی

 

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات پنالتی لیگ کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود