Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@11:34:12 GMT

ویرجیل فن دایک: این قهرمانی بسیار ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۱۱۴

مدافع هلندی قرمزها به تیمش در راه قهرمانی در لیگ کاپ کمک کرد. 

لیورپول با شکست دادن چلسی در ضربات پنالتی، قهرمان لیگ کاپ فصل ۲۲-۲۰۲۱ انگلستان شد. ویرجیل فن دایک این قهرمانی را دستاورد مهمی برای تیمش می‌داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، فن دایک که از عوامل کلین شیت کردن تیمش در طول ۱۲۰ دقیقه بود و پنالتی خودش را هم به طرز جالبی گل کرد، در مصاحبه پس از بازی گفت:

بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که انتظار داشتیم باید زحمت زیادی می‌کشیدیم. پنالتی‌ها هم کلا به جز مورد آخر خیلی خوب بودند. ما تیم با تجربه‌ای هستیم و طی دو فصل اخیر چیزهای زیادی را از سر گذراندیم: مصدومیت‌ها، سبک بازی‌مان و چیزهایی که به تیم اضافه شد. امروز تیاگو نمی‌توانست برای تیم بازی کند ولی نبی (کیتا) در ثانیه آخر جای او را گرفت و فوق العاده ظاهر شد. ما با اعتماد به نفس زیادی بازی می‌کنیم. 

اخبار داغ 

واکنش یحیی گل محمدی به شوخی آجورلو با میکروفون قرمز! فوری؛ مهاجم پرسپولیس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی است و خبری از فروش نیست لیونل مسی در رتبه 90 جدول برترین گلزنان فصل جاری لیگ1 فرانسه 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست