Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:49:35 GMT

طراحی ویلاهای لوکس و مدرن با جدید ترین متد های دنیا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۱۶۲

طراحی ویلاهای لوکس و مدرن با جدید ترین متد های دنیا

پروسه ی طراحی ویلا را می توان جزو یکی از حساس ترین و البته دشوارترین فرآیندهای شاخه ی معماری و طراحی در نظر داشت . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدون وجود افراد متخصص انجام پروسه ی طراحی ویلا امکان پذیر نخواهد بود . 

با صنعتی شدن زندگی روزمره میل افراد به طراحی ویلا در مناطق بکر کشور بسیار بیشتر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این روی بسیاری از افراد به دنبال متدهایی در خصوص این پروسه می باشند .

در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا شما کاربران عزیز و محترم را با بهترین و البته بروز ترین متد ها در زمینه ی طراحی ویلا آشنا خواهد کرد . با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانید به پاسخ سوال های خود دست پیدا کنید .

برای طراحی ویلا از چه سبک هایی می توان استفاده کرد ؟

قبل از آغاز پروسه ی طراحی ویلا ، لازم است تا با سبک های گوناگون در معماری آشنا شوید . این سبک ها دارای یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند . جالب است بدانید که این ویژگی ها تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی و هزینه ها نیز دارد .

برخی از سبک های ترند و پرطرفدار به منظور طراحی ویلا به شرح ذیل می باشد .

کلاسیکروستیکمدرنپست مدرننئو کلاسیک

اعتماد به یک شرکت معماری معتبر در آغاز کار می تواند برای شما عزیزان بسیار سودمند باشد . یک شرکت معتبر با به کار گیری افراد متخصص تسلط کامل بر روی سبک های موجود را دارد . از این روی می تواند مشاوره های مفیدی به شما عزیزان ارائه کند .

به جرات می توان گفت شرکت معماری هیرادانا یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی ویلا در ایران میباشد .

طراحی نما در فرآیند طراحی ویلا به چه صورت است ؟

جالب است بدانید که طراحی نمای یک ویلا نیز بر اساس سبک های گوناگونی صورت می گیرد . متریال های گوناگونی به منظور طراحی نما وجود دارد که از میان محبوب ترین آن ها می توان به سنگ ، سیمان ، آجر ، چوب ، شیشه و ... اشاره کرد .

هر یک از سبک ها ، متریال مخصوص به خود را دارند . برای مثال در سبک کلاسیک از سنگ و در سبک مدرن از شیشه و سیمان استفاده می شود .

شما عزیزان می توانید به جهت ایجاد نمایی زیباتر و البته خاص تر ، از نورپردازی نیز در این بخش استفاده کنید . با انجام این کار ویلای شما در شب ظاهر بسیار درخشان و زیبایی خواهد داشت .

اهمیت رنگ ها در پروسه ی طراحی ویلا چیست ؟

رنگ ها در هر جایی حضور دارند . از این روی می توان آن را بسیار پر اهمیت در نظر داشت . شما عزیزان در انتخاب رنگ نیز می توانید متکی بر سبک های مورد نظر خود باشید . برای مثال در سبک مدرن می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید .

به کار بردن رنگ های پاستلی نظیر بنفش و یا صورتی می تواند ظاهر بسیار آرامش بخشی در محیط یک ویلا ایجاد کند .

اهمیت اقلیم در پروسه ی طراحی ویلا

به منظور رعایت نکات ایمنی لازم است قبل از آغاز پروسه ی ساخت و ساز به اقلیم و شرایط آب و هوایی منطقه ی ساخت ویلا توجه داشته باشید .

در اقلیم های بارانی و مرطوب نظیر شمال کشور ، لازم است از مصالح و متریال های مقاومت در برابر رطوبت نظیر سنگ و یا سیمان استفاده کنید . به یاد داشته باشید که عدم رعایت چنین نکاتی می تواند در آینده شما عزیزان را با مشکلات بسیار زیادی رو به رو کند . لازم به ذکر است  این فرآیند تماما تخصصی بوده و لازم است از افراد توانمند در این زمینه نظر خواهی کنید .

چه کنیم تا یک ویلا از یکنواختی خارج شود ؟

یکنواختی و نبودن عناصر تزئینی می تواند شما عزیزان را در دراز مدت کلافه کند . از این روی خوب است در محوطه ی ویلا از عناصری چون آب نما ، گیاهان ، درخت کاری و یا استخر استفاده کنید .

ما به شما استفاده از درختان میوه دار را پیشنهاد می کنیم . زیرا علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا ، بوی بسیار خوش آیندی نیز خواهد داشت .

شما می توانید با قرار دادن یک دست میز و صندلی و یا آلاچیق در محیط باغ ویلا ، فضای بسیار دلچسبی برای تابستان و اوقات مناسب سال فراهم آورید .

ورودی ویلا و اهمیت آن

بسیاری از افراد از ورودی ویلا غافل اند و برای طراحی آن هیچ برنامه ریزی خاصی نمی کنند . جالب است بدانید که این بخش را می توان جزو یکی از مهم ترین ها در نظر داشت .

بهتر است میان درب ورودی ویلا و سالن ، یک فاصله ی چند متری وجود داشته باشد تا از ورود صدا و گرد و خاک به داخل ویلا جلوگیری شود .

هم چنین با این کار حریم خصوصی افراد حفظ خواهد شد .

پنجره و انواع آن

معمولا ویلا در مناطق خوش آب و هوا و سرسبز کشور ساخته می شود . از این روی خوب است که پنجره های قدی به این منظور طراحی شود . با ساخت این پنجره ها در طول روز نیز می توان از نور خورشید استفاده کرد .

سبک های مختلفی به منظور طراحی پنجره وجود دارد که شما عزیزان می توانید با مشورت شرکت های معماری اقدام به انتخاب کنید .

پوشش سقف ویلا چند نوع است ؟

اگر در اقلیم مرطوب و بارانی برای طراحی ویلا اقدام کرده اید ، بهتر است به سراغ نصب یک پوشش مناسب برای سقف نیز باشید .

بخشی از متریال های مورد استفاده به این منظور به شرح ذیل می باشد .

پلی کربناتایرانیتپوشش دکراآندولین

موارد بالا تنها بخش اندکی از متریال های موجود می باشد . هر کدام از آن ها از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر متفاوت است .

طراحی داخلی ویلا و سبک انتخابی آن

بهتر است سبک داخلی ویلا نیز با نمای آن هم خوانی داشته باشد تا ظاهر بسیار زیباتری را ایجاد کند . برخی دیگر از سبک های موجود به این منظور شامل بوهمین ، گوتیک ، مینیمال و ... می باشد .

اکسسوری چیست ؟

شما می توانید از اکسسوری و یا همان آیتم های تزئینی هم در نمای ویلا و هم در طراحی داخلی آن استفاده کنید .

کتیبه و ستون دو نوع از محبوب ترین اکسسوری ها برای طراحی نما یک بنا می باشد .

به منظور طراحی داخلی ویلا نیز می توانید از تابلوهای نقاشی ، گیاهان ، آلات موسیقی ، ظروف آنتیک و غیره به این منظور استفاده کنید .

کف پوش ویلا

متریال های گوناگونی به منظور کف پوش وجود دارد . امروزه استفاده از سنگهای طبیعی به یکی از بزرگ ترین ترند های روز دنیا تبدیل شده است .

شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه ی شخصی خود از آیتم های دیگری چو پارکت ، لمینت ، سرامیک و .... نیز به این منظور استفاده کنید .

سادگی و زیبایی

بهتر است از شلوغ کاری در هر یک از بخش های طراحی ویلا پرهیز کنید . سادگی همواره زیبایی را با خود به همراه می آورد . از این روی به شما عزیزان توصیه می کنیم از به کار گیری آیتم های پیچیده خودداری کنید .

کلام آخر :

در این مقاله شما عزیزان را با ویژگی های روز دنیا در خصوص طراحی ویلا آشنا کرده ایم . شما عزیزان می توانید به جهت طراحی و ساخت ویلای لوکس خود از طریق شماره 09125754921 با هیرادانا در تماس باشید و برای مشاهده نمونه کار ها و دریافت مقالات بیشتر در زمینه معماری ، طراحی ویلا و یا طراحی داخلی به وب سایت شرکت معماری هیرادانا مراجعه کنید .

 "این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منظور طراحی استفاده کنید طراحی داخلی شرکت معماری برای طراحی طراحی نما رنگ ها سبک ها ی ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!