Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق آبی‌پوشان تهرانی اعتقاد دارد ذهنیت برنده و آمادگی آبی‌پوشان می‌تواند در راه رسیدن به قهرمانی به مجیدی کمک کند.

فراز فاطمی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: خدا را شکر استقلال به آن روند خوب و انسجام تیمی رسیده و این مسئله باعث شده تا روحیه تیم دوچندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در روزهایی که عالی بازی نمی‌‌کند هم برنده است و این مسئله برتری ذهنی آبی‌ها را نشان می‌دهد. اهمیت این موضوع بسیار بالا است و می‌توان با اتکا به این ذهنیت به روزهای خوب رسید.

وی در ادامه گفت: چند بازی متوالی که با برد استقلال همراه شده باعث پیشرفت قدم به قدم این تیم شده است. این مسئله اهمیتش در مسیر قهرمانی انکار نشدنی است. پرسپولیس چند سال به دلیل همین ذهنیت توانست قهرمان شود. این بردهای پیاپی هم به استقلال چنین ذهنیتی داده و آن‌ها را به سمت قهرمانی سوق می دهد.

فاطمی درباره انتقادات نسبت به نمایش‌های استقلال عنوان کرد: برخی می‌گویند استقلال نمایش‌های زیبایی ندارد و برخی می‌گویند امتیازگیری فوق‌العاده بوده است. نظر شخصی من چیزی بین این دو نظر است. آمارهای استقلال فوق‌العاده بوده. گل خورده استقلال کم بوده و گل زده زیاد. به نظرم این موضوع هم تاثیر گرفته از همان ذهنیت است.

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره عملکرد ژستد گفت: اصلا هدف من حاشیه و غرض‌ورزی نیست اما شخصا ژستد را نمی‌پسندم. از لحاظ آماری و تاثیرگذاری او را بازیکن خوبی نمی‌دانم. او فضاسازی‌های چندانی انجام نمی‌دهد و کم خودش را در موقعیت قرار می‌دهد. باید دید البته مجیدی چه تفکری در رابطه با او دارد و از این مهاجم چه می‌خواهد اما آمار می‌گوید آن‌چنان هم فوق‌العاده نیست. یامگا البته شرایطش فرق دارد. او گلزنی‌هایی عالی داشته و یامگا را نسبت به ژستد بازیکنی بهتر می‌دانم.

وی درباره بازی مقابل نساجی گفت: نساجی جزو تیم‌های خطرناک لیگ است و با برنامه بازی می‌کند. آن‌ها با صددرصد توان مقابل استقلال قرار می‌گیرد و شاگردان مجیدی باید با تمرکز بیشتری مقابل این تیم بازی کنند.

تحلیل فاطمی از آینده استقلال اینگونه است: روندی که استقلال دارد فوق‌العاده است و چیزی جز برد در ذهن بازیکنان استقلال نیست. اگر مجیدی بتواند بازیکنان را در همین سطح آمادگی نگه دارد استقلال قطعا می‌تواند قهرمان شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال شکر بازی پرسپولیس زیبایی نساجی ذهن استقلال فراز فاطمی فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است