Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:04:48 GMT

«کتونی زرنگی» رفع توقیف می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۷۴۲۲۷

«کتونی زرنگی» رفع توقیف می‌شود؟

علی ملاقلی‌پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» در صفحه مجازی خود از تعامل مدیران صداوسیما برای رفع توقیف این سریال طنز خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی ملاقلی‌پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» در صفحه مجازی خود از تعامل مدیران صداوسیما برای رفع توقیف این سریال طنز خبر داد و نوشت: «در حال گفتگو و تعامل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همین‌که مدیریت جدید صداوسیما و مدیران همراهش با هنرمندان وارد تعامل و گفتگو شده‌اند برای بنده نقطه امید است و بسیار دلگرم کننده خواهد شد که گره‌ها با بزرگواری و حسن نیت حل و فصل گردد.»

«کتونی زرنگی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه قرار بود از ۱۲ بهمن در جدول پخش سریال شبکه سه قرار گیرد اما در همان در شب پخش به دلیل حواشی کارگردان از جدول پخش کنار رفت. در آن زمان قائم مقائم شبکه سه سیما «خطای فاحش کارگردان» را عامل این توقیف عنوان کرد.

هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، زنده یاد علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، با حضور محمود جعفری و امیرحسین صدیق، با هنرمندی برزو ارجمند و سحر ولدبیگی در «کتونی زرنگی» ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر جدول محمود جعفری جدول محمود جعفری توقیف کتونی زرنگی کتونی زرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفامنش در ویدئویی نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سری جدید سریال «نون. خ» به تندی واکن نشان داده و معتقد است استفاده از آثارش بدون کسب اجازه و قرارداد با این خواننده و مدیربرنامه اش بوده است.

بر اساس خبری که بهمن بابازاده منتشر کرده است، این خواننده، پیش تر خواننده تیتراژ این سریال در فصل های قبلی بود و در فصل جدید سریال، بدون اجازه از او، آثار جدید این خواننده استفاده و از شبکه یک پخش شده است.
مدیر برنامه های حسین صفامنش صبح امروز شکایت رسمی و قانونی خود درباره این روند غیرقانونی را علیه سعید آقاخانی در مرجع قضایی ثبت کرده است. سازندگان «نون. خ» هنوز واکنشی به اظهارات این خواننده نشان نداده اند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900722

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»