Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز با انجام همه بازی‌ها پیگیری می‌شود تا تیم‌های حاضر در این پیکارها بیستمین بازی فصلشان را برگزار کنند.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازی های این فصل از لیگ برتر، 16 تیم این پیکارها در یک روز به میدان می روند تا روز کاملا فوتبالی را پشت سر بگذاریم. به جز تقابل سرخابی ها برابر حریفان شان، سایر بازی های این هفته را در زیر مرور می کنیم:

بدون سرمربی!

تراکتور و سپاهان در بازی امروز با یک نکته مشترک روبروی هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی سولدو و احتمال حضور ساغلام، تراکتوری ها با کادر جدید قرار است فصل را ادامه دهند. این در حالی است که سپاهان هم پس از اصرار نویدکیا به استعفا و جدایی از جمع زردهای دیار نصف جهان با شرایط نامشخص و مبهم برای جدال برابر تراکتور آماده می شود. تراکتوری ها هفته قبل برابر پیکان در تبریز تن به تساوی بدون گل دادند. این در حالی بود که سپاهان در دربی اصفهان با تساوی صفر – صفر متوقف شد تا پس از آن دیدار نویدکیا خواهان جدایی از سپاهان شود و اصرار به این موضوع داشته باشد. باید دید در دقیقه 90 تکلیف کادر فنی این دو تیم برای این بازی به کجا می انجامد و تیم ها تحت چه شرایطی بازی را پشت سر خواهند گذاشت.

دوئل استقلالی‌ها در مسجدسلیمان

بحران زده های نفت مسجدسلیمان که هفته هاست با ناکامی روبرو هستند امروز در دیداری خانگی برابر تیم زخم خورده آلومینیوم اراک به میدان می روند. در شرایطی که شاگردان محمود فکری در بازی اخیر با دو گل مغلوب فولاد شدند باید برابر آلومینیومی به میدان بروند که در دقیقه پایانی جدال برابر مس رفسنجان گل خورد تا شکست تلخی را متحمل شود. تقابل ناکامان هفته نوزدهم در بازی امروز می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد.

هوادار به زمین سفت رسید!

هوادار و  فولاد در یکی از بازی های این هفته روبروی هم به میدان می روند تا در این دیدار شاهد تقابل دو استقلالی روی نیمکت هدایت دو تیم باشیم. شاگردان عنایتی پس از پیروزی یک بر صفر برابر پدیده حالا با امیدواری های زیادی در این بازی به میدان می روند. این درحالی است که نکونام و شاگردانش بعد از پیروزی خانگی برابر نفت مسجدسلیمان سه امتیاز شیرینی را به دست آورده اند و این پیروزی باعث شده آنها با روحیه بالایی در ادامه مسیر لیگ برتر برای کسب جایگاهی ویژه در پایان فصل به کار خود ادامه دهند. بدون شک تقابل رضا عنایتی و جواد نکونام دو استقلالی سابق می تواند نقطه عطف این بازی باشد.

فجر جبران می‌کند؟

فجرسپاسی که برابر استقلال بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت نتوانست از آن دیدار امتیازی کسب کند و دست خالی به شیراز بازگشت تا خود را برای بازی بیستم خود در لیگ بیست و یکم آماده کند. شاگردان کلانتری در ادامه بازی های خود امروز در خانه به مصاف پیکان می روند. این در شرایطی است که حریف امروز فجر در بازی قبلی خود به تساوی بدون گل برابر تراکتور رضایت داد تا با یک امتیاز بازی خانگی خود را به پایان برساند. رویارویی مجتبی حسینی با فجر در شیراز می تواند با  اتفاقات جالبی همراه باشد.

استاد و شاگرد به هم رسیدند

گل گهر سیرجان که در خانه اش یقه پرسپولیس را گرفت در دیگر دیدار خانگی خود امروز برابر صنعت نفت بازی ویژه ای را مقابل آبادانی ها دارد. شاگردان قلعه نویی در شرایطی در خانه پذیرای نفت آبادان هستند که طلایی پوشان جنوبی در بازی اخیرشان روبروی نساجی در آبادان به تساوی یک – یک رضایت دادند تا دو امتیاز از سه امتیاز بازی خانگی شان حیف و میل شود. رویارویی قلعه نویی با منصوریان که تقابل مربی و بازیکن سابق است از جاذبه های این بازی به شمار می رود.

جنگ سه امتیازی تارتار و سیدعباسی

ذوب آهن و پدیده مشهد در حالی در دیداری در اصفهان روبروی هم قرار می گیرند که این بازی و نتیجه اش برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. شاگردان مهدی تارتار که در دربی اصفهانی ها برابر سپاهان به تساوی بدون گل رسیدند در حالی برابر پدیده به میدان می روند که شاگردان سیدعباسی شکست دیگری را برابر هوادار تجربه کردند تا همچنان جدی ترین گزینه برای سقوط به دسته پایین تر به شمار بیاید. تارتار امیدوار است در بازی خانگی تیمش نتیجه خوبی را کسب کند. در آن سوی میدان پدیده که آخرین شانس های خود برای بقا را در گرو نتیجه گیری در بازی های باقی مانده می بیند در تلاش است دست پر از اصفهان به خانه بازگردد.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جهان تساوی بدون گل اصفهان مسجد فولاد زمین نفت لیگ برتر جواد نکونام استقلال پرسپولیس صنعت نفت قلعه نویی نفت آبادان نساجی قلعه نویی مشهد امیر قلعه نویی فولاد لیگ برتر تراکتور پیروزی سیدعباسی فکری نکونام مهدی تارتار رضا عنایتی خطیبی مجتبی حسینی نویدکیا هفته بیستم ساغلام استقلال سپاهان پرسپولیس میدان می روند بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۷۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

ویه را به اخراج امید عالیشاه در این دیدار اشاره کرد و گفت: فوتبال دارای اهداف زیادی است و همان هم این ورزش را جذاب می کند. اینها جزیی از شرایط بازی است. در بازی توانستیم میانه میدان را کنترل کنیم اما پاس های آخر که می توانست ما را به گل برساند اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت سوزی این تیم و اینکه آیا شجاعت بردن در بازی امروز را داشتند گفت: ما بازی رو جلو را در برنامه داشتیم شانس هایی هم داشتیم. بازی های بزرگ مقل دیدار با سپاهان و استقلال این شکلی است و رسیدن به نتیجه واقعا سخت است. ما اصلا نتیجه بازی تراکتور و استقلال را امروز دنبال نمی کردیم و دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. فشار روی حریف در زمین سپاهان نشان می دهد چقدر دنبال برد هستیم.

خبرنگاری از گواردیولا در مصاحبه اش که عنوان کرده بود «فکر کنید آخرین بازی شماست و فردایی وجود ندارد» یاد کرد. ویه را در پاسخ به او که آیا او چنین احساسی را از بازی امروز تیمش داشت گفت: بگذارید من هم با یک مثال شروع کنم. اگر قرار است شانس تعیین کننده قهرمان باشد دو تیم در برزیل خیلی به آن اعتقاد دارند و باید قهرمان شوند اما اینگونه نیست. ۶ شانس بیشتر از ۵ شانس است اما ما تا آخر ادامه می دهیم.

او افزود: می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند. هواداران واقعی پرسپولیس دیدند بازیکنان با قلب خود بازی کردند و تلاش کردند.

ویه را درباره عدم نتیجه گیری سرخپوشان پایتخت در بازی های حساس و همچنین بازی نامتوازن چند مهره نظیر سروش رفیعی در طول فصل تصریح کرد: با نظر شما درباره رفیعی موافق نیستم. اتفاقا سروش در کارهای تاکتیکی که خواسته بودیم خیلی کمک کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تاکید کرد: بازی های فشرده ای داریم که باید مدام خودمان را زیباترین کنیم و به سفر برویم. شاید ریتم بازی را نتوانیم نگه داریم. بازیکنان کارهای خودشان را خیلی خوب انجام دادند.

ویه را درباره نبودن سوپرمن برای نتیجه گیری این تیم گفت: در هر بازی شرایط خود را نسبت به آن دیدار می سنجیم. مثلا سپاهان در پشت دفاع آسیب پذیر است‌. روی آن هم کار کردیم اما سپاهان با بازی پرفشار واکنش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا بازی با نساجی است و باید برای آن دیدار آماده شویم.

اوسمار در پایان در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قهرمان می شود گفت: اگر دست من باشد پرسپولیس همیشه قهرمان است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی